Avon İdeal Flawless Fondoten

by - Cuma, Temmuz 29, 2016


Bu ürünü internetteki yorumlara bakarak almıştım. Aslında kapatıcılığı iyi. Çok fazla fondoten kullanan biri olmadığım için 2-3 kez kullandım sanırım. Bana ağır geldi. Kalıp gibi durdu yüzümde. Ve tabi kii yüzüm alerji gibi bir şey oldu. Bende tam olarak anlayamadım. Yapısı Avonun diğer fondotenlerine göre daha hafif.
 Ama kuru bir cildiniz varsa; mutlaka kullanmadan önce bir nemlendirici krem kullanmanızı tavsiye ederim. Yoksa pul pul bir görüntüye kavuşursunuz. Kokusu da kötü değil..
                                                                                                    
Bunlara rağmen tabiki hala hala makyajdan vazgeçmiş değilim. Sadece biraz daha dikkat ediyorum aldığım ürünlere. :)










Bunlarıda Beğeneceğine Eminim

0 yorum