Avon İdeal Luminous Poudre Contour

by - Cuma, Temmuz 29, 2016


Sırada kullanmadığım 3. ürün var. Bu da bir Avon markası. Aslında kötü değil. Sadece bir kaç ürünü kullandıktan sonra alerji olduğum için artık ön yargım oluştu diyebilirim. Bu bir allık ve kontur den oluşan bir ürün. Renk vermesi fena değil. Kalıcılığı da idare eder. Günlük makyaj da kullanılabilir. Allık kısmının rengini ben beğenmiştim. Rose rengi. Ama kontur kısmını pek kullanmadım ama renk olarak o da iyi. Simli bir yapıya sahip değiller. Mat bir yapıya sahip bir allık. Hassas cilde sahip olmayanlar  kullanabilirler.  

 Gördüğünüz gibi ben tam olarak kullanamadım. Ama size almayın kullanmayın diyemem. Sizler cildinizi tanıyorsunuzdur mutlaka zaten. Ona göre karar verirsiniz. Umarım yararlı olur yazdıklarım.

Bunlarıda Beğeneceğine Eminim

0 yorum