by - Cuma, Temmuz 29, 2016

Merhaba arkadaşlar.
İnanın çok heyecanlıyım. Çünküü.. Çünküü... Çünkü size ilk yazımı yazıyorum. Bugün taşınma hazırlıkları yaparken, kullanmadığım; daha doğrusu kullandığımda cildime çok büyük zarar veren makyaj ürünlerine yer vermek istiyorum. Benim kesinlikle reklam yada marka karalama gibi bir amacım yok. Sadece size belki bir yardımım dokunur. Bunu belirtmek istiyorum öncelikle. benimki sadece bir öneri :)


1-Avon İdeal Flawless Pata Krem Fondöten

  İlk olarak Avon markasının bu pata krem fondoteninden bahsetmek istiyorum. Yüzümde müthiş bir sivilcelenme yaptı. Kullandığım süre içinde gözeneklerim çok belirginleşti. Benim cildim çok hassas olduğu için Avon marka hiç bir ürün iyi gelmedi açıkcası. Biraz kullandıktan sonra kokusu çok ağırlaştı gerçekten. Az önce kapağını bile açmak istemedim resmen :) 
                                                                     Bana göre bu ürün;
  • Çok yağlı bir yapısı var.
  • bapatıcılığı çok kötü değil.
  • Ben üç kez kullandım çok çok azaldı. Yani bereketsiz. Üç kez kullandım bu halle geldi. :)
  • Bi daha kullanır mıyım? -Tabi ki hayır.
 Açıkcası sağlık herşeyden daha önemli. Aldığımız kullandığımız ürüne dikkat edelim arkadaşlar.
Kapatsın yeter gibi yanlış düşüncelere kapılmayıp
KENDİMİZLE BARIŞIK yaşamayı öğrenmemiz lazım. Umarım yazımla size yardımcı olabilmişimdir.

Bunlarıda Beğeneceğine Eminim

2 yorum

  1. :) Həyəcanın mənə də sirayət etdi. Yazdıqların çox doğru.Mən açıqcası makyaj istifadə etmirəm deyə bilərəm.Sadəcə yeni tanışdığım və çox sevdiyim BB kremi, göz karandaşı(kalemi),kirşan(maskara), ənlik(allıq) və dodaq qələmi(nə qaldı ki:))).Yəni bu işlırdən heç anlamıram.Amma onunla razıyam ki, qısa sürəlik gözəl görünmək üçün cildimizə ömürlük bir zərər verməməliyik.Bu həyəcanlı və gözəl yazına uzun bir yorum da məndən olsun:) Sevgilər

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yorumunu çook geç gördüm tatlım çok üzgünüm. Güzel yorumun için teişekkür ederim. Çok doğru söylüyorsun gerçekten..

      Sil