AQ COLOURS RENKLİ LENS

by - Perşembe, Aralık 08, 2016

               

                   

Merhabalar arkadaşlar.. Size dönüşüm çok uzun sürmedi.. Size şu an da kullandığım renkli lensler hakkında yorum yapmak istiyorum. Bunu neden yapıyorum? 
Çünküü... ben renkli lens alırken böyle bir açıklama ve görsel çok aradım. Ama elle tutulur bir görsel bulamadım.. Her neyse lenslerim hakkında size yoruma geçmek istiyorum artık..


  • Lensler kullanım yönünden çok çok rahat gerçekten.. Batma yapmıyor..
  • Benim aldığım renk biraz dikkat çekici sanırım.. Çok doğal durmuyor.. Eeee lens sonuçta..:))
  • Lenslerin fiyatı normalde 65 TL . Ama ben optikçimden 55 TL aldım..:)
  • Bu arada ben makyaj yapmadığım için biraz garip duruyor olabilir. Ama makyaj yapınca biraz daha hoş duruyor..
  • Freshlook kullandım ve ona göre bunlar daha rahat tabi ki.. 
  • Benim göz rengim elamsı bir renk, yeşile daha yakın.. :) 
  • Şimdi sizin için bir görsel ekliyorum. Bende nasıl durmuş.. Siz de görün..
  •  Ve umarım sizin için faydalı olabilir..
Bu arada çok yakında Freshlook -Sterling Gray rengi hakkında yorumları ve görselleri paylaşacağım.. Umarım beni gören ve duyan biri vardır..:))

Bunlarıda Beğeneceğine Eminim

0 yorum