YVES ROCHER PURE SYSTEM CİLT BAKIM SETİ

by - Çarşamba, Aralık 28, 2016


Merhabalar arkadaşlar bugün size kullanıp memnun kaldığım bir setten bahsetmek istiyorumm.. Yves rosher'in bu seti benim cildim çook kötü bir haldeyken karşıma çıktı. Cildimde gözenekler, siyah noktalar, sivilceler cirit atıyordu.. Düzenli bir şekilde kullanınca çok şükür şu an cildim düzeldi diyebilirim.  Bu setin içinde peeling, maske, tonik ve akneli ve sivilceli  ciltler için nemlendirici krem var.  Tabi ki herşeyi bu ürüne bağlamıyorum. Temiz bir cilt için daha çok özen göstermeye başladım. Örneğin; ellerimi sık sık yüzüme götürmem tamamen yanlış özellikle dışarıda, otobüste vs vs.. Cildimi iyi tanımaya başladım. En önemlisi kendimi seviyorum. Ve gidip bu ürünü aldım. Bu üründen memnun kaldım fakat aldığım kasiyer bu ürünleri sabah akşam kullanmamı söyledi. Ve bir süre sonra cildim aşırı kurumaya başladı. Bir uzmanla konuştuktan sonra bu uygulamanın yanlış olduğunu öğrendim. Peeling haftada 2 ya da 3 kez kullanıyorum en fazla. Tonik ve nemlendiriciyi her gün kullanıyorum. Çünkü cildimin neme ihtiyacı var. Maskeyi 3 ya da 4 günde bir düzenli olarak kullanırsanız gerçekten iyi bir sonuç alabilirsiniz. Kesinlikle öneriyorum denemenizi. Tane fiyatı 30 TL. Set olarak alınca daha uygun almıştım ben 70 TL gibi bir fiyata.. Aşağıya linki ekliyorum ayrıntılı bir şekilde inceleyebilirsiniz..Umarım size faydalı olmuşumdur. Öpüyorum sizleri.. Şimdilik görüşürüz.. :*

http://www.yvesrocher.com.tr/control/cilt-bakimi/akneli-siyah-noktali-ciltler/

Bunlarıda Beğeneceğine Eminim

2 yorum

  1. Merhabalar,

    Dilerseniz bloğunuzu blogger gazetemizde tanıtabilirim :)

    http://bloggergazetemiz.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil