NYC 823 HD COLOR FAR PALETİ

by - Perşembe, Aralık 29, 2016


Merhabalar arkadaşlar sizinle tekrar buluşmam çok ta uzun sürmedi..:))
Bugün sizlere NYC 'nin 823 numaralı far paletinden bahsetmek istiyorum.. Malum ben göz makyajı hastasıyımm..:)
Bu far paletinin renk tonlarına bayıldım ama kahverengi olanı dışında diğerlerinin pigmentleri çok da iyi gelmedi bana bu palette.. Evet değerli arkadaşlarım biraz da tozuttuğunu söylemeliyim.. Ama çok ta kötü mü derseniz.. Hayır.. Kullanmayı becerene çok da zor olmayacaktır uygulaması.. Bu ürünü Watsonslardan bayram indiriminden 10 TL aldım sanırım.. Fiyata göre performansı bence güzel..Özellikle de şeftali tonlu renkleri barındırması bence benim için gayet güzell.. Benim önerilerim böyle arkadaşlar.. Umarım sizler için faydalı olmuşumdur. Sizleri seviyorum.. 
Sağlıcakla kalıınn..:) 

Bunlarıda Beğeneceğine Eminim

2 yorum

  1. Güzeel. Yılın son tanıtımı olur herhalde Hazal :) Ben makyaj yapmıyorum ama hoş bir tanıtımdı. Emeğine sağlık. Sevgilerimle.

    YanıtlaSil
  2. çokkk teşekkür ederim Ece ablacım.. çok tatlısın gerçekten..:)

    YanıtlaSil