by - Cumartesi, Aralık 31, 2016

SEFA MERVE ALIŞVERİŞİM

Merhabalar arkadaşlar.. Yeni yıl için yaptığım bir kaç alışverişten bahsetmek istiyorum sizlere.. Bir kaç gün önce Sefa merve'den yaptım. Ve 2 gün içinde ürünleri elime ulaştırdılar. 2 tane penye viskon şal aldım. Tek kelimeyle bayıldım. Ben saks ve bej renklerini aldım. Tane fiyatı 16 TL gibi çok uygun bir fiyattı. Başka sitelerden baktığımda daha farklı bir fiyatla karşılaşıyoruz.. Ben bu ürünleri çok sevdim. Siteyi deneme amacıyla bu ürünleri aldım ve çok memnunum şu anda.. Hepinize tavsiye ediyorum.. Teşekkürler Sefemerve.com..

Bunlarıda Beğeneceğine Eminim

2 yorum

  1. Rənglər çooox gözəldir. Material da penye.Çox rahat olar bu şallar. Qiyməti də münasibmiş.Gəl də alma:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen kullanımı çok rahat gerçekten..:( Bu güzel yorumlar için teşekkür ederim;)

      Sil