İNSTAGRAM ALIŞVERİŞİM

by - Cumartesi, Aralık 31, 2016


Tekrar merhabalar.. İkinci alışveriş olarak instagram alışverişimden bahsetmek istiyorum. 'Butik Safari' isimli sayfadan uygun fiyatlı gördüğüm bu iki eteği aldım. Ama açıkçası elime az önce geçtiler ve çok şaşkınım. 2 bambaşka ürünle karşılaştım. Biri uzun diğeri kısa, birinin bedeni istediğimden büyük ,krep lastikli kumaş denilmişti ama; biri öyle diğeri tam tersi yürümek imkansız.. Saks ve siyah olarak aldığım bu eteklerden; saks olanı belki kullanabilirim. Çünkü kumaşı lastikli ve rahat.. Kabul ederlerse siyah olanı göndermeyi düşünüyorum..  Bu arada bu eteklerin adet fiyatı sadece 30 TL. Ben kargo ücretiyle birlikte 68TL ödedim bu ürünler için.. Kısacası instagramdan ürün alırken bir kere daha düşünün derim arkadaşlar.. Umarım sizler için faydalı olur.. Sevgilerle..


Bunlarıda Beğeneceğine Eminim

6 yorum

  1. herkese merhaba, yeni bloguma beklerim, takipleşelim

    http://gezgiccift.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  2. tabiki merhabalar.. Hoş GELDİNİZ. Umarım başarılı bir blog olursun..:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel blog'unuzu takipteyim :) özellikle eşimin ilgisini bir hayli çekti, size de başarılı yazılar

      Sil
  3. Size ve eşinize teşekkür ederim.. Hoşgeldiniz..

    YanıtlaSil
  4. instagramdan alışveriş alırken çok dikkat etmeliyiz. iade edin mutlaka gerçekten oldukça dar görünüyorlar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yok dar değil aksine geniş oldu. Ben resmi çekebilmek için ikiye katlamistim..:) Çok haklısın iade ettim zaten ama sadece değişim oluyormuş dediler. Bakalım nasıl gelecek ben de merak ediyorum..

      Sil