AYNASIZ ASLAA!

by - Perşembe, Ocak 26, 2017


Merhabalar arkadaşlar. Güzel bir günden sizlere seslenmek ne güzel. Bugün size Gratis'ten aldığım aynamdan bahsetmek istiyorum. Ben makyajı seven bir insan olarak aynasız asla yapamıyorum. Özellikle de sık sık şehir dışı seyahati yaptığım iiçin köşe bucak ayna arıyordum. Kii buna Gratise gidince son vermeye karar verdim. Çünkü özellikle aile ziyaretlerinde ayna bulamıyordum. Ve ben sabah uyanınca hemen makyajımı yapıp hazırlandığım için herkesin uyanmasını bekliyordum. Gerçekten iğrenç bir durum. 
     İki tarafı da ayna ve her bir parçası sökülüyor. Bir tarafı büyüteçli diğer tarafı normal ayna. Alt kısmında kalem ruj vs. koymak için yerler var.Makyaj yaparken hazırlanırken çok kolaylık oluyor benim için.  Özellikle de rengine bayıldıımm. Şeker gibi öyle değil mi? Ben bunu indirimde 8 TL'ye aldım. Ve bunu sizlerle paylaşmak istedim. Bence kaçırmayın derim kızlaarrr..:))
Umarım yararlı olur size paylaşımım saçma gelmezz..:))

Bunlarıda Beğeneceğine Eminim

28 yorum

  1. çok şekermiş güle güle kullan canım :)aynasız olmaz ya evet :)

    YanıtlaSil
  2. Aa bende aynıyım.Kalkar kalkmaz makyaj yapıyorum.Özellikle toplum içine karışcaksam. Ve dediğin gibi ayna çok lazım oluyormm.Buda çok hoş ve kullanışlıyms.Fiyatıda uygn.Güle güle kullan canm benm 😃

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Demek ki ortak yönümüz varmış.. Teşekkür ederim canım..

      Sil
  3. güle güle kullan :) pembiş pembiş

    YanıtlaSil
  4. Çok güzel. Rengini sevdim... İyi günlerde kullanın... Sevgiler...

    YanıtlaSil
  5. Rengi gercekten cok tatlis. Hayirli olsun. Gule gule kullan. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım bende rengine aşık oldum..😆

      Sil
  6. evde her yer olduğu için ayna alamıyoruz ama boyu gerçekten tam seyahatlere eşlik edecek kadar güle güle kullan :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım gerçekten çok lazım oluyor..👍👍😉

      Sil
  7. Harikaymış bencede çok iyi fikir.Bu arada Hazalcım benim çekilişe katılmak istemişsin ama şartlar tam değil ona bir bakarsan sevinirim güzellik.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayy evet unuttum onu ben canım afedersin..😊

      Sil
  8. İnstagram üzerinden para kazanmanın kitabı Instagram üzerinden para kazanmanın tüm metotları, butik açmak, satış yapmak, takipçi artırmak, 4 ayrı kazanç metodu.
    Herkese hitap eden yöntemler, sürekli güncellenen tedarikçiler, hepsi 3'lü kitap setinde.

    Instakitap seti https://goo.gl/bFXFnK

    #instakitap #instagram #instagrambutik #instagrambutikaçmak #instagramkazançları #ekiş #internettenparakazanmak #internetkazançları #mobilreklam #evdenyapılabilecekişler #ekgelir

    YanıtlaSil
  9. Geçen hafta ben de kızlarım için böyle bir ayna aradım ama bulamadım istediğim gibi, iyi ki paylaşmışsın çok beğendim, bakarım ben de çok kullanışlı. bu arada bloğun çok güzel, iyi ki buradayım. sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım benim hoş geldin bloguma. Gerçekten kullanışlı. Hatta ben bu aynayla ilk yolculuğumu yaptım. Fiyatı da çok uygun. İndirimde bir şey gördüğüm zaman sizlerle paylaşmaya dikkat ediyorum..:)

      Sil
  10. Tam olarak ihtiyacım olan şey. Ben de küçücük odamda ayna asacak yer bulamıyorum bu tip bir aynaya ihtiyacım var. Ben de bir bakayım iyice. Bizim buradaki şubede göremedim hiç.
    Güle güle kullan😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende göremiyordum ama tokaların bulunduğu yerin oradaki raflarda saklanmış gibiydi adeta..:)) Bir de son ürürndüü..:)

      Sil
    2. Ayy iyi denk gelmiş o zaman 😊
      Ben de oraya bakim teşekkürler 😊

      Sil
  11. Blogunuzu yeni keşfettim ve hemen takibe aldım. Sizide bloguma beklerim :) www.nurundelidolublogu.tk

    YanıtlaSil
  12. Çok cici duruyor :) güzel günlerde kullanın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederimm:) Daha iyisi sizin olsun:)

      Sil