SLEEK OH SO SPECIAL PALETTE (Far Paleti)

by - Pazar, Ocak 01, 2017


Merhabalar blog severler.. Günaydınlar.. Yeni yılda ilk yazımı yazıyorum. Bugün sizlere Sleek oh so special palette'den bahsetmek istiyorum. Tek kelimeyle harikaa ötesi bir far.. Bence pigmantasyonu hakkında diyecek söz yok. Bildiğiniz gibi Sleek makyaj ürünleri ülkemize geleli çok olmadı. Gerçekten renk seçeneğiyle ve zenginliğiyle kendinden söz ettiren bir marka. Ben far kullanmayı günlük hayatta da çok sevdiğim için bu paleti tercih ettim.. Sizler Sleek markasının onlarca renk seçeneği arasından emin olun kendinize uygun renkleri bulabilirsiniz. Sizlere fikir olsun istiyorum. Faydalı olmak istiyorum. Çünkü ben bir ürün almadan önce mutlaka bloglardan inceleyip alıyordum.. Umarım işe yarar bir bilgi olmuştur. Sizleri seviyorum. Şimdilik görüşmek üzereee.. 

Bunlarıda Beğeneceğine Eminim

12 yorum

  1. Hayırlı olsun blogun hemen geldim eğer blogunu tanıtmak istersen blogumda anılarla bloggerlar diye bir köşe var konuk yazarım olabilirsin bana mail at kelebeketkisi39@gmail.com sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim duyarlılığınız için. Seve seve konuğunuz olmak isterim.. 😙

      Sil
  2. canım aramıza hoşgeldin, uzun bir bloogerlik hayatın olsun... bol takipcili tabiii... sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayy çok teşekkür ederim amiinn. Sizlerinde destegiyle elimden geleni yapacagim. Hoşgeldiniz bloguma.Cok tatlısınız gerçekten.. 😆🤗❤

      Sil
  3. Merhabaaa...Ben de yeşimlehertelden olarak geldim,gördüm ve G+ ekledim.Blog sayfanız hayırlı,bol takipçili ve bol yazılı olsun inşallah...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amiinnn Teşekkür ederim hoşgeldiniz bloguma .. takiplerinizi bekliyorum. 😆🖒😉

      Sil
  4. sayfanızı yeni keşfettim takipteyim bende beklerim,,
    sevgiler..

    www.blogdakicin.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tabiki.. çok teşekkür ederim hoş geldiniz sayfama.. en kisa zamanda takip edeceğim sizi..🤗

      Sil
  5. Bu palet çok güzel görünüyor ama sleek the balm vs bana çok pahalı geliyor :D e tabi işsiz olmak da cabası :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok haklısınız diğer ürünlere göre pahalı.. ama merak insana herşeyi yaptırıyor. Ne kadar olduğuna bakmıyorsun bile. Ben indirimdeyken alıyorum böyle ürünleri tabi.. 😆

      Sil
  6. Yanıtlar
    1. Aynen ben de ayıla bayıla aldım ve kullanıyorum :))

      Sil