TOO FACED SWEETHEARTS SOMETİNG ABOUT BERRY BLUSH ALLIK

by - Salı, Ocak 03, 2017


Merhabalar arkadaşlar.. Yine güzel bir günde ve çookk sevdiğim bir ürünle sizlerleyim. Bugün size Too Faced markasının allığından kısa ve net olarak bahsetmek istiyorum. Ben bu allığa yurt dışında bulunan abim vasıtasıyla sahip oldum. Pigmentasyonu tek telime ile haariiikaaaaa..:) Ben bu ürünü fırçayla uyguluyorum. Çok az almak bile yetiyor da artıyor bile. Keşke bu ürünleri Türkiye'de de kolaylıkla alabilsek.. Özellikle kutusu ambalajına bayılıyorum.. Ayıla bayıla kullanıyorum haha..:)) Daha doğrusu kullanmaya kıyamıyorum bitmesin diye.Birbirine yakın 3 renk bulunduruyor içeriğinde.. Kalıcılığı da mükemmel.. Fiyatı hemen hemen 110 TL yakın olması gerekiyor.. Kesinlikle alma imkanınız varsa öneririm.. Hepinize güzel bir gün diliyorum.. Sevgilerle.

Bunlarıda Beğeneceğine Eminim

22 yorum

  1. fiyatı çok renkleri de çok pembe bana pek hitap etmese de çok şirin ve kaliteli bir ürünmüş pembe severler bayılacaktır :D

    YanıtlaSil
  2. Aynen öyle.. çok pigmentli bir ürün. Ama ben pembenin her tonunu sevdiğim için bayılıyorum bu ürüne.. 🤗

    YanıtlaSil
  3. mevzuya cok uzak olsamda rengı cok tatlı imiş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mevzuya uzak olsaniz da davetime icabet edip bu güzel yorumlarınızi esirgemediğiniz için çok teşekkür ederim.. 👍🤗

      Sil
  4. Ne güzel Hazal kızım. Hikaye Kalpli Kadın'a üye oldun mu canım? Duyururuz biz seni. Bloğun çok şeker, rengarenk. İşin başındasın, kolay gelsin, bol şans canım. Sevgilerimle :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim ablacim benim.. Çok şekersin.. Elimden geleni yapıyorum.. Evet hikaye kalplk kadına üye oldum.. Umarım herşey güzel olur.. 😐

      Sil
  5. İade-i ziyarete geldim 😌 Umarım yakın zamanda Türkiye'de de satılır 😊

    YanıtlaSil
  6. Bende öyle umut ediyorum. Hoş geldiniz 🤗 :)

    YanıtlaSil
  7. ben pek makyaj yapmam ama makyajla ilgili yazıları okumayı çok seviyorum:) renkleri çok çok şekermiş gerçekten sanırım beni o renkler çekti:) takipteyim blogunu sevgiler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim hoş geldiniz.. Sizler için elimden geleni yapıyorum.. 🤗:)

      Sil
  8. heeeey bak çevren artıyo de miiiii ne güzel hızlısın bile seeeen :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haklısın deep.. Ece ablanın dediği gibi sen gerçekten ugurlusun.. 🤗 Teşekkür ederim..

      Sil
  9. Selam canım iade-i ziyarete geldim :) takipteyim bende öpüldün Esen kal

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende öpüyorum.. :) Hoşgeldiniz.. Sizi aramızda görmek güzel..

      Sil
  10. Mesajınızı şimdi gördüm. Takipten çıkmadım. Hatta tekrar kontrol ettim, takipteyim ben.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kusura bakmayın benim sayfamda bir problem var sanırım. Kimseyi göremiyorum.. Sizi de rahatsız etmiş olabilirim. Özür dilerim gerçekten..

      Sil
  11. hazaal şimdi yorum yapmışsın ya blogumaaa yeniyim desteğini bekliyom diyeee yaaaa unuttun muuuu hani ben senin blogunun uğuruyum yaaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Deeep o sen miydin ya hahah 😂😂 bilemedim pardon şansımı denemek istedim:))

      Sil
  12. Çok güzel. Güle güle kullanın.. Ambalajı da çok hoş..
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim. Sayfama hoşgeldiniz..:)

      Sil