ÇEKİLİŞ DUYURUSU

by - Pazar, Ocak 01, 2017



Merhabalar.. Sizlere bir blogger arkadaşımızın çekilişini duyurmak istiyorumm.. Muhteşem güzel ürünler var çekilişte.. Maybeline lash sentational lash maskara, Maybeline The Blushed Nudes far paleti, Watsons Tencel yüz maskeleri.. Bence harikaa... Ben de katıldım bu çekilişe.. Sizlere de katılmanızı tavsiye ediyorum.. Katılamak için KirazKahve adlı blogger arkadaşımızı takip etmeniz gerekiyor. Olmuşken bir de beni takip ederseniz süper ötesi olur..  Çekiliş 28 Ocak'a kadar geçerlidir.. Bol şans herkese..

Bunlarıda Beğeneceğine Eminim

28 yorum

  1. Merhaba, izlemedeyim blogunuzu.

    YanıtlaSil
  2. Teşekkür ederim çok naziksiniz. Hoş geldiniz.. 🖒

    YanıtlaSil
  3. Fazla anlamasam da bu işten takipteyim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim hoşgeldiniz sefalar getirdiniz.. 🤗🖒

      Sil
  4. Ben de her iki blogu takipteyim zaten :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim efendim hoşgeldiniz.. çok mutlu oldum sizleri görünce.. 🖒🤗

      Sil
  5. İnşallah çok isteyene çıkar :)) Mutlu yıllar

    YanıtlaSil
  6. Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim tabiki bende sizi takipteyim 🖒😆

      Sil
  7. aramıza hoşgeldiiin.

    baksana, önceeee, şu iki blogumuza üye olsana, yaz bak gugula gelir.

    blogger gazetemiz (üye ol)
    blogger semti (hem üye ol hem de kayıt ol)

    bi dee, burdaki blogçular feyste de birlikteyiz, gruplarımız var, feysin varsa, bak blogumda sağda adreslerim var, ordan gel sayfama, sonra da sana, face gruplarımızı sölerim, blog yazılarını orlarda da yayınlarsın.

    ayrıca, twit instada da blogçular birliktetyiz. benim üyelerin tümü blogçu.

    bak bunları yap işteee aramıza geeel. ben de seni tanıtcam ayrıcaaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim duyarlılığınız için.. Hoş geldiniz. Facebook kullanmıyorum. Ama instagram ve twitter kullanıyorum. Seni oralardan takip ederim. Bu arada yazma seklinize bayıldım. Çok şeker gerçekten. 😆

      Sil
  8. gazetemiz ve semti unutma o zaman. bir de blog adınla face hesabı açabilirsin ki. face gruplarımız eğlenceli :) peki, twit ve instada da zaten bendekilerin tümü bizim blogçular işteeee :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tamam ilk firsatta geleceğim inşallah. Teşekkür ederim

      Sil
    2. Tamam. Onlara gittim. Artik beni takip edersiniz umarım. 😆😆

      Sil
  9. bak benim instada mesela bütün kozmetik blogçuları var. istediğine gidebilirsin ki. istersen deep gönderdi dersin. bak mesela; çağla görmenoğlu/kırmızı rujlu blog/audrey. bu üçünden başlaaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaa tamam 😂 baskı yapmak istemedim kisura bakma. Blogger semtine kayıt başvurusu yaptım sanırım. :))

      Sil
  10. yaa baksanaaa profilimde yazıyoo, ben hiçbir bloga üye değilim valla. ama iyi okurum bi deee du sana getircem de arkadaş, çevren artcak. yani üye olmadan okuyom yaa. neden biliyon muuu baaak. bloglara üye oluncaaa sonraaa herkes bana üye ol diyoooo ben de kimseyi kırmamak için hiç kimseye üye olmuyom ki :)

    YanıtlaSil
  11. sorun diil kiii. tamam semte hem üye ol hem kayıt. orda da yayınlancak yazıların. sonraaa, blogger gazetemiz de baaak blogunda üye olan hikaye kalpli kadın çıkarıyoooo, oraya da gel, sonaaa işte instada da bak o audrey çağla kırmızı rujludan istediğine git, onların arkadaşları blogçulara daa, bişi olursa onlara sorabilirsiin, böylece yavaş yavaş tanıncan işte. ben de yazcam seniiiii. çok tatlı olcak çevreen. sen de seçtiğin bloglara yorum yaparsan görürler de yorumlarınıı. bi deee bak yazılarıma yorum yapan herkese gidebilirsin :)

    YanıtlaSil
  12. çok teşekkür ederim yardımın için.. Bundan sonra peşindeyim..:))

    YanıtlaSil
  13. heeey iyi gidiyoooon yeni üyelerin hep iyiler :) bi de şuna katılsanaaa :)

    http://www.hikayekalplikadin.com/2017/01/2017-ilk-blog-kesif-etkinligi.html

    YanıtlaSil
  14. merhaba ben de bloğunu takipdeyim artık hayırlı olsun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim hoş geldiniz.. sizi sayfamda görmek çok güzel.. 🤗

      Sil
  15. Sevindim Hazal. Deep çok uğurludur. Haydi başarılar kızım. Sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol Ece ablacimm.. Sen de benim ugurumsun gerçekten.. 😙

      Sil
  16. Hi Hazal, thank you for following my blog, I'm following back.
    Happy new year!
    Xoxo, Victoria

    https://fashionstylebeautyandmore.blogspot.ca/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hello Victoria, welcome .. I will follow you too. It is very nice to see you on my page.🤗

      Sil