ECE EVREN'DEN GELEN HEDİYEM...

by - Cuma, Ocak 20, 2017


Merhabalar arkadaşlar. Günaydınlar. Bugün sizinle çook sevdiğim Ece ablam'dan gelen hediyemi paylaşmak istiyorum. Baktım ki herkes paylaşıyor. Eee bende hemen paylaşayım ve bu anımı ölümsüzleştireyim dedim. 

























Ben bir kaç gündür evimde değildim. Eve bir geldim kii eşim bana hediyemi verdi. O kadar duygulandım ki anlatamam. En çok da Kara Pazarlar kitabına sevindim. Çocuk gibi mutlu oldum. Ece Ablamla Berika'nın düzenlediği yeni yıl hediyeleşme etkinliğinde eş olmuştuk. Ve anlatamam onunla tanıştığıma çok memnun oldum. İyi ki bu etkinliğe katılmışım dedim açıkçası. O kadar sıcak, sevecen bir ablamız ki.. İnsanın alıp da içine koyası geliyor.Ben onun uğurum olduğunu düşünüyorum..


Hediye etkinliğinde kupa gönderiliyordu sanırım ama biz anlaştık ve ikimiz için de anlamlı bir hediye olsun dedik. Ve anı defterinde anlaştık. Ablacığım da bana Kara pazarlar kitabı ve anı defterimi göndermiş. Bu anı defterimin ilk sayfasında senden bahsedeceğim ablacım. Sana çok teşekkür ederim. Ayrıca Berika'ya da teşekkür ederim. Böyle güzel bir insanla tanışmama vesile oldu.
Ece ablacığım bu güzel hediyen ve güzel yaklaşımın için sana çok teşekkür ederim. Seni çok seviyorum..Sevgilerimle..


Bunlarıda Beğeneceğine Eminim

52 yorum

  1. Çok güzel bir hediye,güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  2. Ve seni mimledim :) 💓 https://fatofotofan.blogspot.com.tr/2017/01/cocuklugumuza-dair.html?showComment=1484914252896#c2068870919285041717

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beni mi mimledin.. Aman Allah'ım..:))

      Sil
  3. okumayı çok istediğim bir kitap =) Ece Ablamız canımız =) güle güle oku canım <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım benim. Bende başladım hemen okumaya..💖❤

      Sil
  4. Bu bir tehdit midir ? 😃 Bir çırpıda oku kitabını sular seller gibi 😃

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yok yok bence değildir. Haha.😂 ben istedim ondan kitabını. İmzalı kitabını aldım ve okumaya başladım bilee..😙😆

      Sil
  5. Ece abla da çok nazik ve incedir.Güzel günlerde okuyun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet öyledir. Teşekkür ederim..🤗

      Sil
  6. Ne hoş ne ince bir düşünce bayıldım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende bayıldım doğrusu içim içime sığmıyor 😆

      Sil
  7. Ne güzel hediyeler. Hep güzel anılarınız olsun defterinizde. Sevgiler....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aminnn teşekkür ederim iyi dilekleriniz için 😙

      Sil
  8. Defterin kapağı ne kadar güzel öyle. kitabında defterinde hayırlı olsun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim bende bayıldım..😙

      Sil
  9. Çok içten şiirlerin kaleminin kitabından daha güzel hediye olamazdı. İyi okumalar...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen öyle. Teşekkür ederim güzel yorumlariniz için.😙

      Sil
  10. Hazal kızım. Yayınına, inceliğine ve sevgi dolu sözlerine çok teşekkürler canım. Güle güle kullan defterini ve dilerim güzel anılarını yaz hep :) Ben de seni çok seviyorum ve Berika'ya bu vesile ile çok teşekkür ediyoruz. Seni mimleyecektim ama demin yorumda gördüm, Fatofan tv, değerli kızım mimlemiş, aynı mim mi acaba? diye bir düşündüm. Yapamazsan üzülme zira ben seni atlamayacağım. Tekrar teşekkürler diyorum, sevgiyle gözlerinden öpüyorum canım :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben teşekkür ederim ablacım. Senin guzel hediyelerin ve düşüncen için asıl ben teşekkür ederim. Mim nasıl oluyor hangi konuda bilmiyorum ben. Yardim ederseniz sevinirim .:(

      Sil
  11. Çok güzel çok anlamlı bir hediye olmuş gerçekten :)) Sevgiler size ve Ece Abla'ya :))))

    YanıtlaSil
  12. Yorum yapan arkadaşlarımıza çok teşekkürler :)
    Büşra kızım, sağ ol. Sana da sevgilerimizle :) Mimledim seniii :) Bloğumda.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben şehir dışına çıktığım için bakamadım bloga lütfen kusura bakmayın. Teşekkür ederim ablacım benim adıma cevap verdiğin için:)

      Sil
  13. Merhaba Hazalcım, hediyen harika.Hem de blog dünyasının ablası/annesinden ;)
    Bloğunu takibe alamıyorum:(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkur ederiim canim.. Ece abla bir tanedir.m Nedenn takibe alamıyorsun? :)

      Sil
  14. Ece abla nedense bize böyle hediyeler göndermez :D

    YanıtlaSil
  15. Hazal kızım. Bir arkadaşın şaka da olsa; kitabını sana dayatarak okumam konusuna değineceğim. Diğer kitap çıkaran bloglar da var. Çeşitli yerlerde tanıtırlar. Ben bloğumda bahsettim ama hiç bir zaman kitabın reklamını yapmadım, yapmam da...Yorum bırakırken diğerinin kırılabilceğini de düşünmeliyiz :(
    Mim sitemde Hazal kızım. Üç tek soru var. Ve görselin başta kullanılması geekiyor. Kolay gelsin hanım kızım. Sevgilerimle :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben istedim ablacım kitabını. Reklamla ilgisi bile yok. Tamamen ben okumak istediğim ve merak ettiğim için gonderdim. Sen bakma öyle yorumlara. Tamam ben sayfana bakarım ablacım..😉

      Sil
  16. Güle güle kullan canım <3 Ece abla bitanedir <3
    Bloğumu ziyaret ettiğin için çok teşekkür ederim ^^
    Bloğunu takibe almaya çalıştım ama 3 kez hata verdi..
    Sevgiler <3

    YanıtlaSil
  17. Sağ ol Hazal'ım. Çok teşekkür ederim. (Maille nasıl mim yapılacağını anlatacağım sana canım ). Fırsatın olduğunda yaparsın. Sevgiyle öpüyorum kızımı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim iyi yurekli tatli ablammm..😙 Ben de öpüyorum kocaman seni..

      Sil
  18. ayy ne güzel şeyler oluyor hayatta. ece ablanın kitabı benim instada da var blogumda da var kitap yorumu. çok hüzünlü kitap ya sonda babası ile ilgili bölümde ne ağladım yaa.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende merakla okuyorum ve okudukça hayran kalıyorum...

      Sil
  19. çok cici hediyelerin keyifle kullan/oku :)

    YanıtlaSil
  20. Ne anlamli bir hediye iyi günlerde oku 😊

    YanıtlaSil
  21. Çok tatlı bu defter yaa :) Güle güle kullan. En güzel anıların yer alsın içinde inşallah :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol canım benim daha iyisi senin olsun..🤗

      Sil
  22. En güzel ve en değerli hediyedir kitap. Mutlu günlerde okuyun :)

    YanıtlaSil
  23. Ne güzel hediyeler iyi günlerde okuman ve anı defterini en güzel anılarınla doldurman dileğimle 😀. Ece ablaya ve sana sevgilerimle ❤❤

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım sevgiler..❤

      Sil
    2. Teşekkürler Zehra'cığım. Güzel yürekli kızım.Sevgiler :)

      Sil
  24. Tatlı kızlarım, sevgili Ayşei kardeşim, Fatma kızım, Deep canım, hepinize teşekkürler. Hazal kızım sevgilerimle. İyi yayınlar. Yolun hep açık olsun yavrum...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgiler ablacim teşekkür ederim tatlı ablamm benimmmm😙😊💖

      Sil
  25. Böyle güzel şeylere vesile olduğuma o kadar çok sevindim ki :) Ne mutlu size, ne güzel bir arkadaşlık olmuş☺

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Berika kızım. Evet çok güzel bir şeye vesile oldun, sevgilerimle :)

      Sil
    2. Teşekkür ederim Berikacığım. Sayende canım..💖

      Sil