ESTEE LAUDER DOUBLE WEAR FONDÖTEN

by - Çarşamba, Ocak 18, 2017
















Merhabalar arkadaşlar. Bugünkü konuğumuz Estee lauder double wear fondöten.. Bir önceki yazımda söylemiştim zaten. Biraz hastayım bu nedenle bir kaç gün yazmaya ara verdim. Ama şimdi sizinleyimm. Size fondötenden bahsedeyim hemen. 
  • Porselen cilt istiyorsanız.
  • Fondötenim uzun süre bozulmadan kalsın diyorsanız.
  • Doğal dursun maske gibi durmasın diyorsanız.
  • Eee bide üstüme başıma bulaşmasın diyorsanııızz....
Kesinlikle bu fondöteni öneriyorum. En sevdiğim fondötenlerimden biridir kendisi...


 Hepimiz isteriz; bişey sürelim ve pürüzsüz görünsün tenimiz. Kapatsın ne var ne yoksa. İşte bu ürün kapatıcılığı çok yüksek. 24 saat bozulmadan duruyor. Parlama, çizgilere dolma yapmıyor. Yoğun yapısına rağmen çok doğal bitişli bir ürün. Yarı mat bir bitişi var.. 
Cilde sağlıklı bir görünüm veriyor. Fakat bu ürünü günlük hayatta kullanmanızı önermiyorum. Çünkü bu kadar kapatıcı bir ürün cildimizi yorabilir. Daha çok özel günlerde kullanmanızı öneriyorum. Cildimiz her şeyden daha önemli nede olsa.


Bu ürünün tek kötü yanı bir pompası yok ve ülkemizde çok az renk seçeneği var. Yani her cilt tipine göre olmayabiliyor. Bazen kendi cilt tonunuzu yakalayabilmek için ; bir ton koyu veya açık renkle karıştırmanız gerekebilir. Benimki cilt tonuma uyuyor çok şükür hehe..:) Ayrıca MAC'in sayfasından sipariş verdiğim 
pompa bu
ürüne tam olarak uyuyor. Bu şekilde siz de kullanabilirsiniz. Ürünü Boyner, Tekin Acar, Estee Lauder online sitesi, Sephora mağazalarından bulabilirsiniz. Ayrıca bir çok kozmetik sitesinde de satışı mevcut. Fiyatı ise yaklaşık olarak 170 TL. Almak isteyenlere önerimdir..

Bunlarıda Beğeneceğine Eminim

28 yorum

  1. Uzun zamandır merak ettiğim bir fondöten, açıklayıcı bir yazı olmuş ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim bir yararı olduysa sevindim..:)

      Sil
  2. Güzel bir fondöten ama çok pahalıymış:( Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet biraz pahalı ama iyi bir fondöten..:)

      Sil
  3. Aşırı makyaj seven biri olarak o bana dayanmaz 😃 onun damacana gibi olanını da trilyona satarlar heralde 😃

    YanıtlaSil
  4. Merhaba öncelikle geçmiş olsun demek istiyorum. Ben fondöten kullanamıyorum pek fazla ne yazık ki. Ürün özellikleri çok güzelmiş ama biraz pahalı bir ürün. Paylaşım için teşekkür ederim sevgilerimle :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim. Çok naziksiniz gerçekten..😙 uygun fiyatlı muadilini paylaşacağım yakında. Takipte kalın. Sevgiler..🤗

      Sil
  5. Merhaba

    Çok güzel ancak bir fondotene bu kadar para vermek hem maddi olarak kötü. Hemde dediğiniz gibi cildi bu kadar havasız bırakmak zararlı. Yazı için teşekkürler.
    http://beydaninkitapligi.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  6. Cok haklısınız.. Ben teşekkür ederim:)

    YanıtlaSil
  7. Marka değerini düşününce fiyatı çokta pahalı gelmedi sanki Benim cildim ara tonda kalıyor karıştırma işi de bana zor geldiği için (azıcık tembelimdir bu konularda) şans vermemiştim. Ama parlama yapmaması açısından değerlendirilebilir gibi. Yazınız faydalı oldu teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederimm.. :) Belki sizde teninize uygun ürün bulabilirsiniz. En yakın mağazaya gidip bir deneyin derim. Ben çok memnunum. Size de oneririm..:)

      Sil
  8. Vaatleri çok iyi. Hemen not alayım. Mutlaka deneyeceğim canım. Teşekkürler paylaşımın için :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet vaatleri çok iyi. Ve yerine getiriyorda.. Şişesi küçük ama bana 3 ay yetiyor. Bereketli yani. Önerimdir. O notu degerlendir derim..:)

      Sil
  9. Merhabalaar.İadeyi ziyarete geldim.Burası çok güzel,çok başarılı bir blog.Takibe aldım sizi. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayy hoş geldiniz. Sizi görmek çok güzel. Çok teşekkür ederim..😙

      Sil
  10. pek hoş gözüküyor yaa.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Görüntüsü kadar kendisi de hoş deep🤗

      Sil
  11. Benim de çok merak ettiğim bir ürün bu. Güzel anlatımınızla daha da merak etmeye başladım 😊 Takipteyim, bana da beklerim ;) http://merviasworld.blogspot.com.tr/?m=1

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir fikir verebildiysem ne mutlu bana..😊 Hoş geldiniz sayfama.. 🤗👍

      Sil
  12. fondöten kullanmadığım için sadece kabı çok şirin geldi ve marka da sağlam iyi bir marka :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haha 😂 ben de ilk kez bu yıl kullanmaya başladım. Bende merakla almıştım ve memnun kaldım..:)

      Sil
  13. Ne güzel tanıtım yapmış kızım benim. Kullanamıyorum ben hiç bir makyaj malzemesi ama kızım ve torunuma gösteriyorum hep, not alıyorlar zaman zaman. Gelmişken kızıma bir yorum daha bırakmak istedim. Emeğine sağlık, iyi yayınlar Hazal kızım. Sevgiler sana :)

    YanıtlaSil
  14. Ürünü güle güle Kullanırsın İnşallah :)

    YanıtlaSil
  15. uzun zamandır denemek istediğim bir fondoten.Çok güzel kaleme almışssınız.Emeğinize sağlık:) Yeni açtığım bloguma bende beklerim.Sevgiler:)
    http://diyetlegzersiz.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldinizz teşekkür ederim. Blogunuza mutlaka uğrayacağım..😘

      Sil