GRATİS ALIŞVERİŞİM

by - Çarşamba, Ocak 25, 2017



      Merhabalar sevgili arkadaşlar. Şu sıralar Gratis'in başlattığı indirimden bende yararlandım tabi kii.. Kaçar mı hiç.:) 
Ben ocak ayının başında eksiklerimi alacaktım. İyi ki almadım. Bir hafta sonra yarı yarıya düştü fiyatlar The Balm'da.
 Sizlere de kaçırmamanız için öneriyorum. Mutlaka değerlendirin. Şu an sadece aldıklarımı ekleyeceğim



 Ürünler hakkında çok yorum yapmayacağım. Daha sonra tek tek açıklayacağım. Merakla bekleyin..:)







The Balm Bahama Mama soğuk alt tonlu bronzer. Fiyatı 54 TL'den 32 TL'ye düşmüş ve hemen aldım.


 The Balm Hot Mama allık. Rengini çok beğendiğim bir allık olduğu için aldım ve indirimde olması da ayrı iyi oldu. Fiyatı 54 TL'den 32 TL'ye düşmüştü.
 The balm Meet Matt(e) ruj ; mat ve kalıcı bir ruj. Fiyatı 30 küsür liradan 23 TL'ye düşmüştü.
DIRTY Works sünger bunu merak ettiğim için aldım 14 TL fiyatı. Bir de Eklips'in far dağıtma fırçasını aldım ama resim eklemeyi unutmuşum. Olsun daha sonra eklerim.
Benim alışverişim bu kadar arkadaşlar. İndirimi kaçırmayın derim..:) 
Hepinize iyi günler..
İyi alışverişler...

Bunlarıda Beğeneceğine Eminim

24 yorum

  1. güle güle kullan çok güzel the balm ürünleri :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol canım. Ben de beğeniyorum The Balm ürünlerini. Sadece Bahama Mama almaya gittim neler aldım. Durduramıyorum kendimi..😆

      Sil
  2. The balm ürünlerini çok merak ediyorum. Hot Mama ve Bahama Mama ikilisini Cansu Akın'ın kanalında çok görüyorum bayağı kullanıyor. Yolum düşerse bende alayım. Ellerine sağlık, güle güle kullan. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle denemeni tavsiye ederim ben beğendim. Hoş geldin canım. Teşekkür ederim 💖

      Sil
  3. Hayrli olsun cnm benim güle güle sür sürüştür 😃

    YanıtlaSil
  4. Geldim hemen bloğuna :) Çok cici amaa :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canımm hoş geldinn..😘

      Sil
  5. Benim küçük kardeşim aldı İstediği bir ruj vardı pahalı diye almamıştım indirimde görünce aldı hemen :)) İşim gücümüz Gratis oldu artık :)) Sen de güzel günlerde kullan Aldıklarını Sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol canim..:) bu indirimler insanın gözünü döndürüyor tutamıyorum kendimi görünce. Koşup aklimdakileri aldım hemencecik ..😆😆

      Sil
  6. iyi günlerde kullan, bende aynı şekilde indirim fırsatlarını kaçırmamaya çalıştım. Son yazımı okumaya baklerim....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim. Hemen geliyorum 😊

      Sil
  7. Ne güzel ürünler almışsın. Merakla bekliyorum yazılarını :)) Güle güle kullan ❤️

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım benim bende senin yazılarini bekliyorum dört gözle..:)

      Sil
  8. Güle güle kullan bu %50 indirim işi çok güzel oldu gerçekten :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen öyle. Bir çok şeyi indirimde almaya dikkat ediyorum ben..:)

      Sil
  9. Hepsini güle güle kullan canım. Tanıtım ve ürünler güzel. Bloğun içimi ferahlatıyor. İyi yayınlar Hazal'ım. Sevgiler kızıma :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım ablam. Senden bunları duymak ve seni görmek çok güzel..💖

      Sil
  10. bu mama kapakları ne hoş de mi nostaljik kapaklar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen öyle deep ambalajlar çok güzel 😊

      Sil
  11. Çok uygun almışsın ah ahh bir paramı alabilsem bende gratise gideceğim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Git canım git indirimi değerlendir..🤗🤗

      Sil