LANCOME GRANDİOSE LİNER VE MASKARA DENEYİMİM

by - Cumartesi, Ocak 28, 2017












                                                                                                        Merhabalar sevgili arkadaşlarım.Bugün sizeee Lancome'nin değişik tasarımlı iki ürününden bahsetmek istiyorum. Bir çok kadın eyeliner hastası denecek kadar bağımlı. Tıpkı benim gibi.:) Ben göz makyajı hastasıyım ve makyaj yapmasam bile eyeliner ve maskara kullanırım. Özellikle küçük göze sahip arkadaşlar daha çok tercih ediyor. Çünkü eyeliner bilindiği gibi gözlerimizi büyük gösteriyor. Etkili bakışlar ortaya çıkarıyor. Bir de onu sürme eziyeti var tabi kii. Sağa yat, sola yat, takla at ancak sürebiliyoruz ilk zamanlar.:) Makyaj 2 dakika sürüyorsa eyeliner sürmek 12 dakika sürüyor. Tabi ki  pratik yaparak bu süreyi azaltabiliriz.                                                                                        
 
 İşte size kullanım yönünden daha rahat, kolaylık sağlayacak bir ürün. Simsiyah, mat, kalıcı ve sürümü çok rahat bir eyeliner. Başlığının  dönüyor olması gözümüzün iç  tarafını yaparken ekstra bir rahatlık sağlıyor.                                                                                                                                                                                                                    
  
Özellikle de kuyruklu eyeliner yaparken keyfime diyecek yok.  Sürerken resmen eğleniyorum ve eyeliner  sürme sürem 2 dakikaya düştü. Yaşasıınn..:))  Fiyatı 90 TL sanırım. Bana hediye olduğu için tam olarak bilmiyorum.                                                                                                 

                                                                                                                       Vee sıra maskara da. Kirpiklerimiz uzun yay gibi olsun, ayrı ayrı dursun, hacimli olsun isteriz her zaman. Lancome Grandiose maskara ihtiyacınızı karşılayabilir bence. Takma kirpik etkisi olan bir maskara. Benimki mavi renk(biraz ilginç gelebilir:)). Eşim hediye olarak aldığı için neden mavi diye sormadım. Hatta mavi olması hoşuma gidiyor artık. Kirpiklerimi yapış yapış yapmıyor. Çok kullanışlı bir ürün. Kullanmanızı tavsiye ediyorum.  Fiyatı 100 TL olarak biliyorum. Boyner'de 120 TL...                                                              Sizlerin aklınıza takılan, sormak istediğiniz, merak ettiğiniz  birşeyler olursa aşağı yorum olarak bırakırsanız yardımcı olabilirim. Hepinize sevgileerr..:)                                                                         








Bunlarıda Beğeneceğine Eminim

20 yorum

  1. Bir türlü beceremedim bunu kullanmayı :) Keçeli kalem gibi olanlardan kullanabiliyorum sadece :) Güle güle kullan canım ❤️

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Pratik yapmak gerekiyor aslında. Kaleme alıştıysan bunu zor kullanırsın canımm:)) Teşekkür ederimm...

      Sil
  2. fırçası ne değişik öyle ! :) bir bakacağım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir bak canım. Gerçekten kullanımı çok rahat.:)

      Sil
  3. Bende iade-i ziyaret yapayim dedim🙋 bunlari kullanmak benim içinde çok zor oluyor ama kalıcılık ve görüntü açısından bunlar ipi göğüsler.. ve rimelin tasarımına bayildim su siralar rezalet bir rimel kullaniyorum da arayişlardayim bende o yuzden buna bakacagim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldin canım. Rimelin kötüsü de bıktırıyor gerçekten. Denemeni tavsiye ediyorum.❤

      Sil
  4. Ayy o eyelineri sürmek yokmu Allahımmm bir sür bir çıkar derken uzun uğraşlar sonucunda nihayet yapabiliyorum.😃

    Ama cnm artk kızımdan dolayı onu yapmaya vakit bulamıyorum.Fondo+allık+ruj ve kalemle beraber takılıyoruz 😃

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sen kızın büyüyene kadar unut eyeliner canım haha �� büyüyünce beraber sürersiniZ artık..:))

      Sil
  5. Sürmək çətin olduğu üçün mən istifadə etmirəm eyeliner :( Bu söylədiyiniz üründən almaq lazım bir an öncə:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zorlaniyorsanız tavsiye ediyorum evett.:)

      Sil
  6. Yorumları merak ediyordum. paylaşım için teşekkürler öğrenmiş oldum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir faydası olması,fikir vermesine sevindim..:)

      Sil
  7. ne enteresan bir tasarımları var :D

    YanıtlaSil
  8. Merhaba ;

    Bloğunuzu ilgi ile takip ediyorum. Çok faydalı içerikler paylaşıyorsunuz. Bloğunuz'dan para kazanmak için %50 Komisyon ile İnstaKitap Setine Satış Ortağı Olabileceğinizi Biliyor Musunuz ? https://goo.gl/iLiflK

    İnstakitap İnstagram üzerinden para kazanmanın kitabı para kazanmanın tüm metotları, butik açmak, satış yapmak, takipçi artırmak, 4 ayrı kazanç metodu.
    Herkese hitap eden yöntemler, sürekli güncellenen tedarikçiler, hepsi 3'lü kitap setinde. Sitemize gelen 100 ziyaretçiden 1'i sipariş veriyor.

    Sizi de satış ortaklarımız arasında görmekten memnuniyet duyarız.

    YanıtlaSil
  9. Maskaranin firçasi çok ilginç.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haklısınız biraz alışılmışın dışında ama kullanışlı bir ürün..:)

      Sil
  10. wowww süper aslında sürdükten sonra gözünün bir resmini çekip paylaşabilir misin rica etsem görmek isterim bende ona göre almak isterim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tabiki paylaşırım müsait olduğum bir zamanda sürüp çekerim canım..:)

      Sil