PHYSİCİANS FORMULA NUDE WEAR ROSE ALLIK

by - Pazar, Ocak 08, 2017


Bir pazar gününden merhabalar arkadaşlar. Umarım herkesin sağlığı sıhhati yerindedir. Malum havalar da çok soğudu. Dikkat etmek lazım. Hadi konuya gireyim ben. Ben bugün Physicians Formula'nın Rose allığından bahsetmek istiyorum. Bundan önceki yazımda dikkat ettim ki sizlerde benim gibi temiz içerikli ürünlerden hoşlanıyorsunuz.  Bu nedenle size yine kimyasallar, parfüm ve paraben içermeyen bu üründen bahsedeceğim. Bu ürün bazı eczanelerde bulunabiliyor. Ambalajının güzelliğiyle göz dolduran allığın pigmentasyonu size tanıttığım Too faced allığı kadar mükemmel değil. Ama çok kötü demek değil tabi ki bu. Cilde çok renk vermiyor ve çok az tozutuyor. Sizlerden belki çok çok canlı allıklar sevmeyenler vardır mutlaka. Bu allık tam size göre. Bildiğiniz gibi Physicians Formula mineral makyaj ürünleri ürettiği için gözeneklerinizi tıkamayacak kadar hafif bir ürün bu allık. Ayrıca belirtmek isterim ki cilt tonunuza göre ve deneyerek ürünleri alın. Bu tatlı allığı sizin beğeninize sundum. Umarım yazımı yararlı bulursunuzz.. Hepinize mutlu hafta sonları diliyorum. :)

Bildiğiniz gibi Physicians Formula mineral makyaj ürünleri ürettiği için gözeneklerinizi tıkamayacak kadar hafif bir ürün bu allık. Ayrıca belirtmek isterim ki cilt tonunuza göre ve deneyerek ürünleri alın. Ben bu ürünü Turuncu kasa'dan aldım ve en uygun burada buldum.Fiyatı 51 TL. Çok pahalı bir ürün değil. Ayrıca Kozmela.com'dan da bulabilirsiniz. Tabi ki yukarıda da belirttiğim gibi bazı eczanelerde de bulunabiliyor.  Bu tatlı allığı sizin beğeninize sundum. Umarım yazımı yararlı bulursunuzz.. Hepinize mutlu hafta sonları diliyorum. :)



Bunlarıda Beğeneceğine Eminim

15 yorum

  1. Bana pembe yakışmıyor sanki bu nedenle hep bronz tonları kullanıyorum çok faydalı bir yazı olmuş 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ediyorum. Bu allığın bronz renk tonunda olanı da var. Aklinizda bulunsun..:)

      Sil
  2. Bloğun yeni sanırım. Yolun açık olsun. Yazıların güzel, takip edeceğim canım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet blog yazmaya yeni başladım. Hoş geldiniz. Teşekkür ederim o güzel bakış açınız için..:)

      Sil
  3. güzel blog... blog dünyasına hoşgeldiniz... takipteyim... sevgiler...

    YanıtlaSil
  4. Teşekkür ederim sizde sayfama hoşgeldiniz..;)

    YanıtlaSil
  5. 2 numara ne kadar açık öyle :) pembeler tatlıymış ama ben de o kadar pembe kullanamıyorum. şeftaki tonları tercihim olsa da genel olarak allık kullanmıyorum zaten :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sizin tercihiniz en güzeli. Beni de pembe alliklar çekiyor nedendir bilmiyorum..:))

      Sil
  6. Yanıtlar
    1. Deeepp seni görmek ne guzeell.. hemen bakiyorum..;))

      Sil
  7. merhaba :)tatlı Deep'in sayfasında gördüm blogunuzu hemen takibe aldım. bende beklerim:) allığın rengi çok tatlı ayrıca :) sevgilerimle..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tatlı Deep ve size teşekkür ederim hoş geldiniz...:)

      Sil
  8. Bu markayı çok tatlı buluyorum fakat hiç deneme fırsatım olmadı :)

    YanıtlaSil
  9. Bu markayı çok tatlı buluyorum fakat hiç deneme fırsatım olmadı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende çok seviyorum gerçekten çok şirin ambalajlara sahip. Umarım en kısa zamanda deneme şansınız olur..:)

      Sil