''SATIR ARASI''#MİM 3

by - Pazartesi, Ocak 30, 2017



Merhabalar sevgili arkadaşlar. Bugün baya ertelediğim fırsat bulamadığım bir Mim olan 'Satır Arası' Mimi yazacağım Allah'ın izniyle. Şu sıralar o kadar tembelim ki sormayın gitsin.:))
Elimden gelse 24 saatimi yatağımda geçireceğim. Neyse Sevgili Ece ablam beni mimlemişti. Mim 3 sorudan oluşuyor. Hadi cevaplayalım bakalım..:) 

1-) Bugüne kadar bloguna gelmiş, seni en çok etkileyen (hayal kırıklığına uğratan ya da çok mutlu eden) yorumu paylaşır mısın ?
 Ben bildiğiniz gibi yeni yeni blog dünyasına katılanlardanım. İlk zamanlar sesimi hiç duyan yok mu acaba diye düşünüyordum. Hatta vazgeçecek gibi oldum. Ama Ece Evren ablamla çekilişte tanışınca bu karamsarlığım tamamen kayboldu. Beni hırslandıran, teşvik eden yorumlar yapıyordu. Gelen tüm yorumları hala bir heyecanla açıyorum ama o ilk yorum benim için çok özeldir.
   ''Hazal, sen taptaze bir blogsun. Sana yardımcı olmamız gerek. Aslında çok cici kızlarımın kozmetik blogları var. Onlarla kontak kurman gerekiyor. Onlara yorumlar yaparsan mutlaka seni cevapsız bırakmazlar. Blog keşif etkinliklerini mutlaka katıl yavrum. Benim sitemde Blogger Dayanışması yayını yaptım. Şimdi linkini ekleyeceğim. Bol şans diliyorum. Google+ da paylaşacağım. Twitter,da da, yalnız face,im yok. Sevgilerimle Hazal :)''
  Teşekkür ederim ablacım..

2-) Okuduğunda seni günlerce etkisi altına alan kitap var mı ? Varsa hangisidir? 
     S.J.Watson'un yazmış olduğu Uyuyana Kadar adlı romanı çok beğendim ve etkilendim. İki günde bitirmiştim sanırım.

3-)   Hayatında dönüm noktası olduğuna inandığın bir gün,an ya da yıl var mı ?   
   Okuldayken stres atmak için gittiğim Şanlı Urfa'da eşimle tanışıp bir kaç ay içinde evlenmem. Nasıl oldu bende anlamadım yahu.:))

Bunlarıda Beğeneceğine Eminim

30 yorum

  1. Yanıtlar
    1. Öyle:)) Var biraz deli cesareti işte;))

      Sil
  2. Yaa sanırım ilk yaşadıklarını bende yaşadım belli dönüm noktaları oluyor yazasın gelmiyor,kimse okumuyor üzülüyorsun ancak bazı insanlar el verir ya işte onlar gerçekten hakikatlı insanlardır.Aynı evreleri bende fazlasıyla yaşadım:) vee sonuncusu resmen gol olmuş. Allah mutlu mesut etsin:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haklısın gerçekten. Beni anlıyorsunuz zaten bu konuda eminim..:) Ee hem de ne gol görülmemiş bir gooll..😆😆

      Sil
  3. Aşk dediğin böyle olmalı. Aklını başından alıp nikah masasina oturtmali :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oturttular valla Cem:)) Attik imzayi sonra ben ne yaptim yahuuu dedim..😆 Nasipmiş demek kii😆😆

      Sil
  4. Ha haa :)) Evli olduğunu bilmiyordum ama hikayesi çok iyiymiş :)) Cem ile aynı fikirdeyim bu konuda. Ece abla beni de mimledi bir türlü fırsat bulamadım ki. Ama sen çok güzel ve net cevaplar vermişsin canımcım ❤️

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım benim..😙 Evet yeni evliyim ben 1 yıl olmasına az kaldı. Ben bile evli olduğumu unutuyorum bazen 😆😆

      Sil
  5. 3.cü mime bayıldım yaaa bu kadar mı olur demekki nasipmiş bu işler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayneenn öyle Fatocumm nasip olmasa başımın derdi neydi bu genç yaşımda..😆😆

      Sil
  6. Hazal'ım. Geç kaldım ama beni mazur gör canım. Ne güzel yapmışsın mimi. Yorumuma mutlu olman beni de mutlu etti. Ben kızlarımı çok severim. Yorgun argın yapmışsın kutlarım seni. Bloğun çok güzel oldu. İyi yayınlar kızım. Sevgiyle kucaklıyorum seni :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim ablacim. Önemli değiiiill..:) Seni görmek çok güzel. Bizler de seni seviyoruz ablacim. Blogum sizlerle güzel..������

      Sil
  7. Ne güzel,sıcak bir mim olmuş.Ece ablayı da çok severiz ayrıca :)

    YanıtlaSil
  8. Sonuncu soru çok güzelmiş :) Çok güzel bir mim olmuş emeğinize sağlık sevgiler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederimm. Begenmenize sevindim..:)

      Sil
  9. Böyle yeni yeni bu dünyaya atılmış insanlara yardım eden o tecrübeli bloggerları çok seviyorum. Nasıl iyi insanlarsınız... Ben 6 7 aydır burdayım ve çok destek gördüm. Sorular, cevaplar çok güzel olmuş.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim. Çok haklısın Edacımm. Biz de bizden sonra başlayanlara yardım etmeliyiz aynı şekilde..:) İyi ki varlar gerçekten.:)

      Sil
  10. Ne samimi bir mim olmuş 😊. Yeni bloggerlara destek olmak çok önemli gerçekten. Burası o kadar güzel bir ortam ki herkes birbirine fazlasıyla destek oluyor 😊. Senin de Ece ablayla yolunun kesişmesi ne güzel olmuş Ece abla çok iyidir herkesin de ablasıdır 😊. Son soruya cevabını ben de çok beğendim herkes gibi. Bir ay için de evlenmek de gerçekten büyük cesaret Allah mutluluğunuzu daim etsin sevgilerimle 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen öyle. Çok samimi bir ortam burası. Aminn çok teşekkür ederim iyi dilekleriniz için. Beğenmenize cokk sevindim..:)

      Sil
  11. Çok teşekkürler Zehra'cığım. Sen çok iyisin canım. Sevgiyle kucaklıyorum seni :)

    YanıtlaSil
  12. Merhabalar :) Ne de güzel bir dönüm noktasıdır o öyle :) Allah daima huzur içinde yaşatsın. Başlattığım mim gereği görsel kullanımına önem verdiğiniz için çok teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Darısı başınıza diyorum. Ve beb teşekkür ederim ne demek..:)

      Sil
  13. Aaa bloqunun yeni halı nə gözəl olub. İlk yorumun yeri hər zaman bir başqadır.Yaxşı ki, gənc bloqlara dəstək verən belə gözəl qəlbli insanlar var.

    YanıtlaSil
  14. Merhaba,

    Bloğunuzdan para kazanmaya ve bütçenize katkıda bulunmaya ne dersiniz ?

    Bugün itibari ile satış rekoru kıran Kitabımız "İnstaKitap" İnstagram'da Butik Açmak, Satış Yapmak ve Fenomen olmak Kitabımızı satış ortaklığı sistemine açtık.

    Siz de sadece link paylaşıp satış yapabileceksiniz.

    Satış başı 30 TL Komisyon, Ödemeler otomatik hesabınıza yatıyor. Sitemize yönlendirilen 100 başarılı trafikten 1 satış elde ediliyor. Yönlendirdiğiniz ziyaretçilerin satış yapıp yapmadığını, kazancınızı v.s. panelinizden anlık görebiliyorsunuz.

    Aşağıdaki sitemizde ayrıntılı olarak adım adım anlattık. İnceleyin takıldığınız her konuyu sorabilirsiniz.

    Ayrıntılı Reklam Bannerları ve Kitap Görselleri ve nasıl satış ortağı olabileceğiniz konusu aşağıdaki linkte mevcut.

    http://instakitap.com/affiliate/

    Takıldığınız bir yer olursa mail ile sorabilirsiniz.

    Saygılar

    YanıtlaSil
  15. Öncelikle merhaba, en iyisi ve en güzeli tabiki 3.ymüş, gerçekten de evlilik beklenmedik anda ve düşünmeden oluyor, önemlisi de böyle güzel devam etmesi, yazılarınız çok güzel, eşimle takipteyiz :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederimm.:) Biz de eşimle sizi takip ediyoruz:))

      Sil
  16. Çok güzel bir mim olmuş ben hala yapmadım :((( Kitabı bende okuyacağım inşallah, Sevgilerimle...:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım yaparsın canım. Sevgiler benden..😙

      Sil