TOPLU İĞNELERİMİ OJELERİMLE BOYUYORUM

by - Salı, Ocak 10, 2017


    PASTEL NUDE OJE

  Merhabalar arkadaşlar. Günaydınlar.. Güzel bir kış gününde sizlere güzel bir konudan bahsetmek istiyorum. Ojelerimle sadece tırnaklarımı değil toplu iğnelerimi de boyuyorum. Az çok bilirsiniz. Biz bayanlar renk uyumu tonlar konusunda takıntılı olabiliyoruz. Eee aradığımız her renk iğneyi bulamıyoruz bazen.  Buna en iyi çözüm olarak ben beyaz toplu iğne alıp ojeyle boyayıp kullanıyor ve istediğim renk iğnemi elde ediyorum. Tabi ki ojelerle daha bir çok eşyamıza renk veriyor, taşlı takılarımızın taşı düşmesin diye renksiz oje bile kullanıyoruz. Ben; siz bilmiyorsunuz kısa zaman önce kapanmayı tercih ettim. Ve bu konuda kendime farklı alternatifler üretmeye çalışıyorum. Genelde kozmetik üzerine yazan ben bugün de size farklı bir konudan bahsediyorum ama Pastel Nude ojeden de bah-


setmek istiyorum. Ben rengini çok beğeniyorum. Çünkü nude rengi özellikle kış aylarında bayanlara muhteşem yakışıyor. Bana göre nude kış regi diye düşünüyorum. Pastel Nude oje hemen kuruyor. Bu ürünü bir çok kişiden duydum ben. Bende bu kervana katıldım. Sürünce rahat 5 gün silinmeden zaman geçirebiliyorum. Kullananlar bilirler kullanmayanlar da umarım kısa zamanda bulup denerler. Umarım sizin için yararlı bilgiler vermişimdir. Hepinize güzel günler diliyorum. Sağlıcakla kalın..:)

Bunlarıda Beğeneceğine Eminim

20 yorum

  1. iyi fikir aslında daha evvel düşünmemiştim...
    sevgiler...
    blogdakicin.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim. Benimde bir anda geldi aklıma..:))

      Sil
  2. Süper fikir :) günlük hayatta pratik çözümler, yaratıcı olmak hep takdir ettiğim bir şey :) İyi yazılar,

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim çok tatlısın.. :)

      Sil
  3. İyi fikirmiş teşekkürler ;) ayrıca tebrik ederim Allah daim eder inşallah :)

    YanıtlaSil
  4. Güzel fikir teşekkürler :)))

    YanıtlaSil
  5. nerden aklına geldi buuuu yaaaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne bileyim sabah gözümü açtım aklıma geldi fırladım yataktan ve yaptim:))

      Sil
  6. Fikir süper, hiç aklıma gelmezdi açıkçası :)

    YanıtlaSil
  7. Ben bunu çevremdekilere söyleyim kolay pratik bilgi teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  8. Ne güzel düşünmüşsünüz 😊. Ben de daha eskiden siyah paramana tokalarımı boyardım ojeyle bu kadar renkli tokalar yokken 😊. Özellikle simli tırnak parlatıcılarıyla çok güzel olurdu. Teşekkürler paylaşım için sevgilerimle 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben teşekkür ederim. Sizinki de güzel fikirmiş..:)

      Sil
  9. güle güle kullan. ben de sana o iğnelerini saklama yöntemimi göstereyim. biz kapalı bayanların çok işine yaradığını düşünüyorum :)) sevgilerimle.

    YanıtlaSil
  10. link vermeyi unutmuşum işte burada:

    http://oceannekizsevgisi.blogspot.com.tr/2015/11/ruj-kutusunun-geri-donusumu.html

    YanıtlaSil