YENİ TASARIMLA KARŞINIZDAYIM

by - Cuma, Ocak 27, 2017

   


(HAMDİ ÇETİN' LE SAYFA YENİLEME SERÜVENİM)

  Merhabalar sevgili arkadaşlar. Bugün yeni bir tasarımla karşınızdayım. Sayfamı tamamen yeniledik. Artık benimde düzenli ve güzel bir sayfam vaar heyoo.. 😆😆
      Ben web tasarım özürlü olduğum ve bu sektörde yeni olduğum için pek bir şey beceremiyorum. Yani henüz öğrenemedim. Ve 'Hamdi Çetin' arkadaşımdan yardım aldım. Hatta sayfamı tamamen o yaptı. Ne büyük bir fedakarlık bu saatlerce uğraşmak bide.  Kendimi ona karşı borçlu hissediyorum. Ben de onun tanıtımını yaparak onun için bişeyler yapmak istedim. Sayfamı görünce büyülendim.(Eski haline göre doğal olarak) Ve ben sadece şakayla söylemiştim Hamdi arkadaşıma. Hiç erinmeden peşine düştü ve yaptı. Sayfamı baştan sona yeniledi. 
    Hamdi; çok iyi bir arkadaşımız. Yayınları da çok kaliteli. Ben her yayınını mutlaka okurum.  Onu takip etmenizi öneririm. Gerçekten pişman olmazsınız. Bence başarılı bir web tasarım uzmanı. Nasıl iyi bir insan siz de görmüş olursunuz. (sayfamı yenilediği için söylemiyorum. Bu söylediklerimi hakkettiğini düşünüyorum.)
     Kişisel blogu  ⇓
 Umarım sayfamı beğenirsiniiizzzz.. 😏

Bunlarıda Beğeneceğine Eminim

51 yorum

  1. Çok tatlı olmuş hzalcım ya 😃 darısı benim sayfama.Belki bir gün kendi kendini tasarlar 😃

    Katılıyorum özürlü kısmına.Teknoloji konusunda çok zayifim.

    Sana benzeyen bir blok headerin olmuş 😃 güle güle kullan 😃

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım benimm..:) Emin ol senin sayfanın bu hali benimkinin eski halinde on kat daha güzel bee..:)))

      Sil
    2. Yeme beniii 😃 ama bunu yapana kadar ne çok başımı ağrıttımmm 😃 olsun canmmcm çok güzel olmuş.Blog dünyasından bir tane görüntü kirliliği kurtuldu en azından 😃

      Sil
    3. Hahah aynen öyle. Söylemeyecektim sen söyledin. Hamdi arkadaşımız katlanmadı herhalde bu görüntü kirliliğine 😂😂 Şaka bir yana. Teşekkür ederim canım benim..

      Sil
  2. canım harika olmuşşş, çok sevdim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım benim. Hamdi arkadaşımız sağolsunn..🤗🤗

      Sil
  3. ben de bir kaç soru sordum Hamdi arkadaşımıza umarım dönüş yapar teşekkürler canım yeni tasarımın çok güzel olmuş

    YanıtlaSil
  4. hayırlı olsun çok yakışmış :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim. Hamdi Çetin sağolsun..🤗

      Sil
  5. Yeni tasarımı mutlu mutlu kullan inşallah :)

    YanıtlaSil
  6. Güle güle güzel günlerde kullan :)

    YanıtlaSil
  7. çok hoş olmuş sayfan Hamdi Çetin'in de eline sağlık....

    YanıtlaSil
  8. Ayy canımcım senin gibi güzel olmuş şablonun da💜💜
    İyi günlerde kullan minnoş💜💜💜

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canimm çok tatlısın..😙

      Sil
  9. Öncelikle hayırlı olsun. Hamdi arkadaşımızın eline sağlık. Yardım isteyen arkadaşlar varsa "bildiklerim" çerçevesinde yardımcı olmaya çalışırım. Ben de usta değilim bu işte ama az da olsa kod bilgimin olduğunu düşünüyorum. En azından mantık yoluyla da olsa tasarım konusunda kendimce iyi olduğumu düşünüyorum. Kısacası kendime yetiyorum :) eğer yardıma ihtiyacı olan insanlar varsa bana ulaşabilirler. Elimden gelen yardımı yapmaya çalışırım...
    Hayırlı akşamlar...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim arkadaşım umarım gören ve ihtiyacı olan arkadaşlar sana ulaşırlar..:)

      Sil
  10. çok güzel olmuş ben çok sevdim güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  11. Eski hâlini bilmiyorum ancak oldukça sade, göz yormayan bir tasarım olmuş. Tebrikler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İyi ki bilmiyorsunuz öyleyse:)) hoş geldiniz. Ve teşekkür ederim ben de çok beğendim..:)

      Sil
  12. Bende Bilgisayar mühendisi olarak kendi sayfa tasarımlarımı ve çizimlerimi kendim yapıyorum . Bu arada benim bloğumu da takip etmek istersen http://tembelprenses.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tabiki hemennn takip edeceğim. Ne güzel bilgisayar mühendisi olman. Tebrik ederim bende seni canim..:)

      Sil
  13. Burada benim dedikodum yapılmış :D Güzel günlerde kullanman dileğiyle Hazal iyi bloglamalar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çoookkk Teşekkür ederim Hamdi arkadaşım. Nasıl mutlu ettin beni tahmin edemezsin..Sayende eksiklerimi de görüp düzeltiyorum. Sen birtanesin Hamdi Çetin..🖒👏👏

      Sil
  14. Hamdi kardeşimizin ellerine sağlık harika olmuş. Güle güle kullan tatlım 😉

    YanıtlaSil
  15. Hamdi candır, ellerine sağlık. Nefis olmuş. Güle güle kullan Hazal'ım benim. Sevgiler canımmm :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canimmm ablamm çok teşekkür ederim. Bende tanıdım Hamdi'yi. Gerçekten çok yetenekli arkadaşımız. Sevgiler ablacım..😘💖💖

      Sil
  16. Bu arada yeni keşfettim.Takipteyim minnoş bloğunu💜💜💜💜🎀🎀

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tamam canım farkettim bende seni takip ediyorum 💖

      Sil
  17. Bencede çok güzel olmuş değmiş yani.İyi günlerde kullan.

    YanıtlaSil
  18. Çoook güzel olmuş. Bayıldım! Ben sürekli temayla oynayan ve bir türlü sabit kalamayan biri olarak bağımlılık bence yeni tasarımlar yapmak.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende temayla oynayan ve daha çok bozan bir insan olduğum için kendim yapamadım. Bu güzel yorumun teşekkür ederim tatlım..💖💃

      Sil
  19. Güle güle kullanının,takipteyim:)

    YanıtlaSil
  20. Yeni blogun hayırlı olsun :) Kendisi web tasarımda uzman biridir

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim arkadaşım..Ben de web tasarım uzmanı yönünü tanımış oldum..:)

      Sil
  21. pek ferah olmuş :)

    baksana, feysini bulamadım da, blogumda bak yanda face adresim var, gel de seni face blog gruplarımıza üye yapalım, yazıların yayınlansın.

    blogger derneği
    blog atlası
    blog/yayın paylaşımı
    blog lu yorum
    hüzün sarısı ile blog paylaşımları
    yelizin keşifleri ile blog paylaşımları

    bunlara istek gönder de üye ol hadii :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım Deep. Ben facebook kullanmıyorum malesef. Sana sebebini açıklarım. :( Ama açarsam ilk iş seni bulurum merak etme..😙

      Sil
  22. Ben de tasarımımı yenilemek istiyorum, ara sıra değişiklik yapmak lazım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu yorum yazar tarafından silindi.

      Sil
    2. Aynen öyle arada değişiklik iyi oluyor.:)

      Sil
  23. Hayırlı uğurlu olsun, bir önerim olacak, tema kodlarının içindeki uppercase kodlarını silerseniz Türkçe karakter sorunu ortadan kalkacaktır.

    Örneğin; yukarıdaki kategorilerde GÜZELLIK & BAKIM bakım yazan yerde İ harfleri görünmüyor, uppercase kodlarını silerseniz büyük olan harfler küçük olur böylece sorun ortadan kalkar.

    Lütfen yanlış anlamayın sadece öneride bulunmak istedim.
    İyi bloglamalar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten tamamen web tasarım özürlüyüm. Ben dediğinizi yapamam ama yapabilen bir arkadaşımı bulunca hemen dediğinizi dikkate alıcam teşekkür ederim :)

      Sil
  24. sayfa çok şık ellerine sağlık yapanın.. yeni keşfettim burayı ban ada beklerim hem çekilişim var kaçırmayın derim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim. Hoşgeldin canım sayfama. Şimdi uçarak sana geliyorum :))

      Sil