YSL YOUTH LİBERATOR FONDÖTEN

by - Perşembe, Ocak 12, 2017



Merhabalar arkadaşlar. Görüşmeyeli umarım iyisinizdir. Bugün size güzel mi güzel, memnun mu memnun kaldığım muhteşem bir fondötenden bahsetmek istiyorum.
Herkes iyi bir fondöten kullanmak arayışında. İyi bir fondöten mi arıyorsunuz? Size bu fondöteni gönül rahatlığıyla önerebilirim..Fondöten alırken çizgilere dolmasın, kapatıcılığı iyi olsun, pürüzsüz olsun, maske gibi durmasın diye düşünürüz ama bir türlü bu fondöten hangisi bilemeyiz. YSL içerisinde serum bulunduran anti aging bir fondöten. Kullanırken aynı zamanda yüzü nemlendiriyor. Sürümü çok kolay. Tabi ki fiyat olarak biraz tuzlu o ayrı. Herkes alamaz biliyorum ve sizin için muadilini mutlaka araştıracağım. Cildi aydınlık gösteriyor ve sanki hiç fondöten sürülmemiş gibi pürüzsüz, doğal bir görüntü elde  elde ediyorsunuz. Orta kapatıcılığı olan bir fondöten YSL. Bu fondöteni internet sitelerinden daha uygun bir fiyata alabilirsiniz. Ben aldığım zaman 170 TL idi ama şu an Boyner'de 250 civarı bir fiyatı var. Alırken çok düşündüm içim yandı gerçekten ama sonra hakkettiğini düşündüm. Merak ettiğiniz bir şey olursa cevaplayabilirim. Bundan sonraki yazımda Estee Lauder Do
ubble Wear Fondöteni inceleyeceğim. Beni izlemede kalın. Sağlıcakla kalın..

Bunlarıda Beğeneceğine Eminim

12 yorum

  1. Bir arkadaşım kullanıyordu. O da çok memnundu... Sevgiler...

    YanıtlaSil
  2. Ooo çox bahalıdır məncə də :)Amma biz qadınlar gözəllik üçün hər şeyə razı oluruq çox vaxt. Mən BB kremi ilə tanış olandan fondötön istifadə etmirəm doğrusu. Cildinizdə ciddi ləkələr yoxdursa fondötönə ehtiyac olurmu ki?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabalar Ummancığım.. BB krem de bir nevi fondötendir. Tek farkı biraz daha hafif olmasıdır. Fondöten ya da BB krem kullanmak tamamen tercih meselesi. Hiç problemi olmayanlar bile kullanıyor artık..:))

      Sil
  3. Cilt uzmanı birisinin tavsiyesi Armani Maestro' yu almak için birikim yapıyorum, maalesef kalite biraz pahalı oluyor..ama sonuçta cildimiz önemli :) YSL de iyi bir markadır.. teşekkür ederim bilgilendirmeye.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim. Aynen kalite biraz pahalı gerçekten.. Bende senin alacağına bir bakip araştırayım. Belki bende kullanırım alıp da. En azından denerim..:)

      Sil
  4. cilt önemli, cilt ürünlerinde biraz paraya kıymak gerekiyor ama tüm aile ihtiyaçları söz konusu olunca anneler bu konuda en çok fedakarlık eden grup oluyor ,paylaşım için teşekkürler...

    blogdakicin.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öyle tabi ama dediğiniz gibi cilt önemli.. kenara biraz para atsan 2 ayda alisin. Bereketli bir ürün zaten..

      Sil
  5. Güzelmiş Hazal'cığım. Resmini çektim. Kızlarıma göstereceğim. Emeğine sağlık canım. Sevgiler sana :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgiler ablacım benim. Teşekkür ederim . İyi ki varsın..😙

      Sil