GOLDEN ROSE İLE TAKMA KİRPİK ETKİSİ

by - Pazartesi, Şubat 27, 2017




Merhabalar güzel blogger arkadaşlarım ve sayfamı kazayla ziyaret eden ziyaretçilerim. Hepinize mutlu günler olsun. Bugün çok çok uygun bir fiyata aldığım ve memnun kaldığım rimelimi sizinle paylaşmak istedim ki hepimiz güzelleşelimm..:) 

İşte  karşınızda Golden Rose Mega Volume&Length...



 Ben öyle uzuuunn uzadıya bir ürünü abartı anlatamam; ki öyle yazıları da okuyamıyorum. Sıkılıyorum. Napimm.. Yine de elimden geldiğince izlenimlerimi paylaşmaya çalışıyorum. Neyse çok kaynamadan konumuza dönelimm. Ben bu rimeli A101 mağazasından 6 TL gibi bir fiyata aldım. 
  • Kirpiklerimi harikulade ayırdı,
  • Çok güzel kıvırdı,
  • Kirpiklerimi uzattı,
  • Bence siyahlığı da çok güzel,
Benim izlenimlerim böyle. İlla ki çok pahalı markalarla güzellik olmuyor. Bunu hepimiz biliyoruz. Sonuçta hepsi kimyasal ve hepsini işimiz bittikten sonra siliyoruz. Tabi bilindik olması ve içerik de önemli. Ben Golden Rose markasının bu rimelini çok beğendim. Bu markanın ürünlerini genelde beğeniyorum. Hep belirttiğim gibi hassas cilde sahibim ve bende hiç bir kötü etki olmadı. Benim söyleyeceklerim bu kadar canlarım. 
Size bunları paylaşıyorum. Çünkü bir ürünü alırken en azından bilginiz olur. Çünkü ben genelde  bir şey alırken blogger arkadaşlarımızın yorumlarını okuyarak alıyorum. Neyse çok uzattım. Bana sormak istediğiniz her şeyi, soru ve görüşlerinizi yorum olarak bırakırsanız; elimden geldiğince yardımcı olurum. 
En kısa sürede görüşmek üzere..
Sağlıcakla kalın.

Bunlarıda Beğeneceğine Eminim

17 yorum

  1. Bu ürünü merak ediyordum. Tavsiye için teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yazım bir fikir verdiyse ne mutlu bana. Rica ederim ne demek.:)

      Sil
  2. gerçekten çok güzel duruyor. Kirpikleriniz normalde de bu kadar uzun mu peki ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kirpiklerim normalde de uzun evet. Ama eşşek gözlü olmamak için uzun göstermesini sağlayacak hareketler çok yapmadım.Yani biraz daha belirgin ve uzun gösterdi. Hacim olarak da arttığını hissettim.

      Sil
    2. güzel göstermiş gerçekten:)

      Sil
  3. Güzel bir etki vermiş 😊Güle güle kullan

    YanıtlaSil
  4. bunun bir de sarı renkte olanı var ona da harika diyorlar ama hiç denemedim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben onu da alacaktim ama abartmak istemedim.:))

      Sil
  5. O güzel kız sensin değil mi Hazal'ım? Gençken sırf göz diplerime siyah kalem, bir de rimel sürerdim. Şimdi ne güzel ürünler çıktı. Hem de ucuzmuş. Kızım da baktı. Golden Rose'un çoklukla ojelerini kullanırlarmış torunumla :) Aklımda bulunsun dedi. Dediğin gibi makyaj temizlendikten sonra zararı olmaz.
    Canım, emeğine sağlık. Sevgiyle kucaklıyorum seni :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canim ablam benimm tabiki benimm kim olacak baska.:)) Teşekkür ederim güzel sözlerin için:) Evet Golden rose fiyatina göre gerçekten çok kaliteliymis. Ben ilk aldığımda kullanmadım biraz ön yargıyla ama kullaninca bu kadar memnun kalacağımı bilmiyordum. Takma kirpik diyen oldu baksana..😂😂

      Sil
  6. golden Rose'un bir de eye linerı varmış mat ben de onu çok merak ediyorum..
    paylaşım için teşekkürler....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben teşekkür ederim. Golden rose bir eye liner kullandım ama ben pek memnun kalmadım. Siyahlığı tatmin etmedi sanırım..:)

      Sil
  7. merhaba,iadey ziyarete geldim :) bende turuncu renkli olanından kullanmıştım. Denk gelirsem deniyim. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldinizz :) Turuncu olanın da iyi olduğunu duymuştum.:)

      Sil