HAFTASONU NELER ALDIM

by - Çarşamba, Şubat 22, 2017

Merhabalarrr hanımlar beyler..:))  Bugün size hafta sonu alışverişim den bahsetmek istiyorum.Ben her ay mutlaka alışveriş yaparım merak ettiğim şeyleri alırım. Denerim. Çünkü aklımda kalınca uyuyamıyorum. Hep aklımda kalıyor işte huyum kurusun. Cilt bakımı ve güzellik konusunda olan merakımı size anlatmaya kelimelerim yetmez. 
Daha lisedeyken başlamıştı zaten bu merakım. Benim cildim aşırı hassas. Ne yapsam düzelir kendine gelir arayışındayım. Gitmedik doktor kalmadı ama bu hassasiyeti gideremedim. Ben bir de Akdeniz insanıyım ve bir kaç ay önce Ankara'ya taşınınca hepten hassaslaştı cildim. Kupkuru ya böyle bir şey olamaz. Bazen sinirlerim bozuluyor düşününce. Eee böyle bir cilde makyaj da yapılmıyor doğal olarak. Offf ben ne yapacağım derkeeennnn..:)))
Eczaneye gittim yine ve bana Avene markasını önerdi. Ve aldım fikirlerimi ayrıntılı yazacağım size.
Ben Ne Aldım?
  • Makyaj temizleyici, nemlendirici losyon( 52 TL)
  • Yoğun nemlendirici krem(hassas ciltler için 89 TL)
  • Blistex lip balm(çatlamış dudaklar için 7 TL)
  • Revlon colorstay fondöten (27 TL büyük indirimmm:))
  • Revlon göz altı kapatıcısı (20 küsür liraydı sanırım)
Sanırım bakım ürünleri konusunda araştırmadan alığım için ani kararla biraz kazık attılar :)). Çünkü internet üzerinde yarı yarıya fiyat değişiyor. Revlon fondöteni neden aldım? Çünkü çok anlatıldı. Bahsedildi merak ettim ve aldım. Göz altı kapatıcısını reyon sorumlusunun önerisiyle aldım.  Bu ürünleri sırayla ayrıntılı olarak anlatacağım sizin için. İnternet sitesi bilgisi almak isteyen ve yazımla ilgili görüşlerini belirtmek isteyen arkadaşlarım; her türlü görüşe, öneriye açığım. Yorum olarak bırakırsanız elimden geldiği kadarıyla yardım edeceğim. Hoçakalınnn..:))

Bunlarıda Beğeneceğine Eminim

20 yorum

  1. güzel günlerde kullanın ... revlonun yorumlarını bekliyorum bu arada :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yarın yapmayı düşünüyorum. Teşekkür ederim..:)

      Sil
  2. Bende fondötenle ilgili bilgi almak isterim, daha önce duymuştum ama almaya cesaret edememiştim fondöten pek kullanmıyorum ama özel günlerde lazım oluyor☺️

    YanıtlaSil
  3. Blistex lip balm dudak dolgunlaştırıyor diye duymuştum. Öyle bir etki var mı yok mu bekliyorum kesinlikle. Güzel günlerde kullan hepsini :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şöyle söyleyim bkısa süreli öyle bir etkisi var bence. Bir de mentollü olduğu için dudağı ilk yakar gibi oldu ama yumuşacık yaptı sonra.:)

      Sil
  4. Güle güle kullan canım benimmm :)güzelligine güzellik kat 😘😘💙

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canimm benimmm😙😙💖

      Sil
  5. Avene Çok seviyorum güle güle kullan hepsini de ☺️

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de seviyorum canimm teşekkür ederim:)

      Sil
  6. Revlonu duydum ama almak nasip olmadı. İnternet sitelerinde daha uygun fiyatlara alabilirsiniz. İyi günlerde kullanın.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim ama zaten uygun aldım diye düşünüyorum 😂😂

      Sil
  7. güle güle kullan özellikle Revlon göz altı kapatıcısının yorumunu dört gözle bekliyorum....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. En yakin zamanda merakını gidereceğim canim benim:)

      Sil
  8. Blistex özellikle kullandığım bir ürün çok çatlıyor dudaklarım memnunum ben. Yoğun nemlendirme kremini özellikle merak ettim cunku cildimde aşırı kuru :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynı dertten muzdaribiz öyleyse izlenimlerimi paylaşacağım kisa zamanda..:)

      Sil
  9. pikuu faydalı bilgi olmuş cinim :)

    YanıtlaSil
  10. Hassas bir cildim olduğu için doktor tavsiyesi ile Avene kullanıyorum.. şimdiye kadar kullandıklarımın sadece adının nemlendirici olduğunu bu ürün sayesinde öğrendim. Çok iyi yapmışsınız.. cildinizde kızarıklık oluşuyor mu sormak istedim..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Önceden ara ara oluyordu ama artık olmuyor. Ben de memnunum nemlendirme yönünden çok iyi..:)

      Sil