REKLAMLARDAKİ GİBİ OLMAYAN ŞEYLER ''MİM''

by - Salı, Şubat 21, 2017

Açken Sen Sen Değilsin!!
Ben kimim yahu o zaman.. :))
 


Merhabalar sevgili arkadaşar.. Uzun aradan sonra bir mim yazısıyla sizlerleyim. Bugün sevgili Annesi'nin Prensesi ve Ece Evren in beni mimlemiş olduğu mim yapmak istedim. Nasıl bir cümle kurdum öyle ayy..:))) Ece ablama ve değerli arkadaşım Annesi'nin Prensesi'ne beni mimledikleri için teşekkür ederim. 

 Neyse ben bugün Snickers reklamından bahsetmek istiyorum. Snickers bildiğiniz gibi bir çikolata. Bir çok çikolata markası gibi fıstık ve karamelden oluşuyor. Reklam da çookk acıkan bir genç Muazzez Abacı hanımefendiye dönüşüyor. Bir diğeri Gönül Yazar'a dönüşmüş. Eyy insan evladı ben o kadar acıktım ama hiç assoliste bağlamadım kendimi. Daha çokk içimde bir canavar var gibi oluyor. Reklam saçma ama komik. Ama unutmamak lazım ürünleri cezbeden zaten reklamlar oluyor. Yoksa bir çok marka aynı ürünleri farklı bir ambalajla sürüyor piyasaya. Neyse benn çok acıktım yahuu. Assoliste bağlamadan kaçayım. Snickers de yok Gönül Yazar'a bağlamayayım. Görüşürüz sevgili arkadaşlarım. Yazım hakkında her türlü eleştiri ve fikire açığım. Fikirlerinizi yorum olarak bırakabilirsiniz. Şimdilik hoşçakalın..:)
    Reklamı buradan izleyebilirsiniz..Tık Tık

Bunlarıda Beğeneceğine Eminim

28 yorum

  1. http://kendinigelistiir.blogspot.com.tr/ sayfama beklerim

    YanıtlaSil
  2. Canm arkadaşımmmm :) tesekkr ederim mimi mi yaptığın için.( Bu nasıl bir kelimeyse mimimi 😃)

    Aynen ya o nasl bir saçmalıktır.Biz ackende yesek tokkende yesek sonuc ayni 😁 ellerine saglk kuzum 💙😘

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederimm canımmm benimm:)) Ne demek beni mimlediğin için ben teşekkür ediyorumm:))

      Sil
  3. Evet dikkat çekmek ve akılda kalmak için yapılmış bir reklam :) Ben acıkınca doğrusu elim ayağım titriyor 😂

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. değişik bir reklam gerçekten. İnsan bir soruyor. Neden Muazzez Abacı ? :))

      Sil
    2. Hahahah :)) bence paraları ona yetmiştir :))

      Sil
  4. İzlediğim en saçma reklamlardan biri.

    YanıtlaSil
  5. Ama öyle bir izleyiciyi etkilemiş ki herkesin dilinde " açken ben ben değilim "cümlesi dönüyor bende kullanırım açıkcası bu cümleyi :)
    Sizi takibe aldım bende bloguma beklerim.
    http://yagmur-serhats.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok doğru bir tespit..:)) Reklamlar etkilemek içindir ve bunu sonuna kadar başarıyorlar gördüğümüz kadarıyla. Bu arada bloguma hoşgeldiniz. Hemen sayfanizi ziyarete geleceğim:)

      Sil
  6. Benimde dikkatimi çeken bir reklamdi kendileri ;)

    YanıtlaSil
  7. bu da güzel bir örnek olmuş ben de canavara dönüşüyorumg enelde açken :D yeni yazıma da beklerim :)

    YanıtlaSil
  8. biz arkadaşlarla, aramızdan birisi gerildiğinde "al bi snickers ye kendine gelirsin" diye espri konusu yapıyoduk bunu. :P

    YanıtlaSil
  9. Süper ya. Ben acıkınca küçük Emrah'a bağlıyorum hemen :) Reklam benzetmesi yine güzel :P mimleri okumaktan fena keyif alıyorum. Kim başlattıysa güzel bir akım olmuş doğrusu ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Al benden de o kadar. Yazarken bile eğleniyorum mimleri..:))

      Sil
  10. Merhaba sevindim tanıştığımıza ziyaretiniz için teşekkürler her zaman beklerim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de memnun oldum tanıştığımıza daha fazla görüşmek dileğiyle..🤗💖

      Sil
  11. Gerçekten dikkat çeken bir reklam :) çokta komik yani Şahsen ben açken sinirli olurum biraz :)) Güzel olmuş ama emeğinize sağlık sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Size katılıyorum bana sinir bozucu şekilde komik geliyor:)) Teşekkür ederim..🤗

      Sil
  12. :) Gözəl mim olmuş. Mən həmin reklama baxanda həmişə yaşlı-başlı qadına sayqısız davranılmış deyə üzülürdüm. Snickersin doyuruculuğu doğrudur amma.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) seninki de fikir canım benim yerim seni😙

      Sil
  13. ayy bir çikolata delisiyim ama snickers yemek zor geliyo bana çok yapışkan yaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen deep bide Metro yu en son küçükken yemiştim. :)) ağzım yapışıp kalmıştı çünkü..😂😂

      Sil