REVLON COLORSTAY FONDÖTEN DENEYİMLERİ

by - Cuma, Şubat 24, 2017

Merhabalar arkadaşlar. Önceki gün söylemiştim Revlon Colorstay fondötenden bahsedeceğimi. Bugünkü yazımda  sizler için, kullanmış olduğum bu ürün hakkındaki deneyimlerime yer vereceğim. 
  •  Fondötenin en iyi yanlarından biri yağlı ve kuru ciltler için ayrı ürün seçeneklerinin bulunması,
  • 24 saat kalıcılık vaat etmesi,
  • SPF 15 güneş koruma faktörünün bulunması,
Kullanıma göre bu izlenimleri arttırmak mümkün. Şunu söylemek istiyorum ki ben bu fondöteni çok kişiden duydum. Ve alıp kullanmaya karar verdim.  Aşırı hassas bir cildim var, her ürünü kullanamıyorum. Fakat Revlon fondöteni rahatlıkla kullanabildim. Pul pul bir görüntü, kusma, maske gibi durma vs.  gibi durumlar olmadı. Çok iyi bir şekilde cilt tonumu eşitledi. Cildim ile bütünleşiyor.  Ben fırçayla uyguladım ıslak süngerle de iyi sonuçlar alıyorsunuz. Kapatıcılığı orta ve yüksek arası. Yoğun kıvamlı bir fondöten. Diğer blogger arkadaşlar Estee Lauder Double Wear fondötene  muadil olarak görmüşler. Buna ben de katılıyorum. Hem de uygun fiyatlı bir muadil.  Gerçekten sabah yaptığım makyajımı uyumadan yarım saat önce siliyorum. Herhangi bir tazeleme yapmamış olmama rağmen hala yüzümde bozulmadan duruyordu. Yüzümdeki kusurları çok iyi kapattı.  Başta kayın validem olmak üzereee  sürdüğümde  bir çok kişiden güzel tepkiler aldım. :))
Cildimin güzelleştiğini söylediler sanki önceden çirkinmiş gibi hıhh..:)))


Benim kullandığım 110 ivory rengi. Yağlı ciltler için olanı.
Sizin için elime eye liner ile çizgi yaptım ve bunu Revlon ile kapatmaya çalıştım. Bakalım sonuç ne olmuş.. Gördüğünüz gibi sonuç hiç de fena değil kızlar. İndirimden tutun kaçırmayın derim. Sadece cilt tipi ve rengine dikkat edin alırken  her zaman ki gibi. Ben Watsons' tan indirimde 27 TL almıştım sanırım. 50 TL gibi bir fiyattan düşmüştü. Watsons Revlon markasında hafta sonları genelde %40 indirim yapıyor. Takip edin derim..:) Umarım yazım sizlere bir fikir vermiştir. Sormak veya eklemek istediğiniz bir şey varsa yorum olarak bırakırsanız sevinirim. Hepinize mutlu günler diliyorum. 
Hoşçakalııınnn...;)

Bunlarıda Beğeneceğine Eminim

20 yorum

  1. Teşekkürler bilgilendirdiğin için bende bunu bekliyordummm en kısa zamanda bende deneyeceğimmm :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederimm..:) Yazımın ufffaacııkk bir faydası olduysa çok çok mutlu olurum canım. Mutlaka dene ama alırken yazımda belirttiğim gibi cilt tipi ve tonuna uygun ürün seç mutlaka:)

      Sil
  2. Fotoğrafa baktım da iyi bir ürüne benziyor. Gayet iyi kapatmış sanki. Denemek lazım tabii. Emeğine sağlık canım ❤️

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok iyi kapattı canım ben de beklemiyordum ama kapatınca hemen paylaşayım dedim. Gerçi kapatmasa da paylaşacaktım da neyse :)) Sağol canım benim :)

      Sil
  3. Ay benim cildim çok kuru ya fondotenler pul pul yapıyo 😃

    Ama süper kapatmis gerckten canm ya 😃sen her halinle güzelsindir 😃

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. benim de çok kuru ama bu pul pul durmadı canım benimm:) O senin güzelliğin şekerim ağından bal damlıyor :))Teşekkür ederim :)

      Sil
  4. Görsele bakılırsa kapatıcılığı baya iyi gibi hiç fondöten kullanmıyorum ama baya merak ettim kuru ciltler için olanına bakacağım😊😘

    YanıtlaSil
  5. Fotoğraf çok etkileyici olmuş.İyi kapatmış :))

    YanıtlaSil
  6. Önce ve sonra fotoğrafı çok iyi görünüyor... Sevgiler...

    YanıtlaSil
  7. Ilk fırsatta almayı planladığım bir fondöten.. güle güle kullan :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım:) Ben de çok merak ettim aldım hiç pişman değilim.. :)

      Sil
  8. Anlattığına göre kullanılabilir güzel ürüne benziyor yoğunluğu kapatıcılığı arttırıyor ama ciltte kalınlık yapıyor mu merak ettim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hayir kalinlik yapmiyor. Ciltle bütünleşmesi gayet iyi

      Sil