TOO FACED SWEET PEACH FAR PALETİ İNCELEMESİ

by - Salı, Şubat 07, 2017

Merhabalar arkadaşlar. Bugünkü konuğum Too Faced markasının  geçtiğimiz yıl Nisan ayında Amerika'da satışa çıkarmış olduğu Limited Edition olarak üretilen Sweet Peach Palet. 

İncelemiş olduğumuz bu palet günlük kullanıma uygun. Hem ışıltılı hem de mat renklerden oluşuyor.  Miss gibi şeftali kokuyor. Adından da anlaşılacağı gibi. Bu palet ilk üretildiğinde sınırlı sayıda üretilmişti. Ve çok kısa bir sürede tükendiğini biliyoruz. Bunun ardından tekrar üretime alındı. Vee ben de sonunda alabildim. Tam bir palet delisi olan ben bunu kaçıramazdım doğrusu. 
Doğal tonlardan oluşan bu palette toplamda 18 renk mevcut. Ve hem yaz hemde kış renkleri bulunduruyor. Günlük kullanıma uygun renklerden oluşuyor. Paketi açıldıktan sonra 12 ay kullanım süresi var. Pigmentasyonu yüksek bir ürün. 

Ambalajı metal, kapağı ise mıktanıslı bir şekilde yapılmış. Bu nedenle sağlam açılıp saçılmaz diyebilirim. Gelelim fiyatına. Ben bu ürünü 200 küsür  liraya aldım. Nereden aldım?
Normalde Sephora mağazalarında Too Faced ürünleri satılıyor ama bu palet henüz ülkemize gelmedi. Ben yurt dışından orjinal ürünleri getiren sitelerden birinden aldım. Öğrenmek istediğiniz, merak ettiklerinizi aşağı yorum olarak bırakırsanız yardımcı olabilirim.  Hepinizi seviyorum. Sevgiyle kalın. 
Too Faced Sweethearts allık yazım için Tık Tık..





Bunlarıda Beğeneceğine Eminim

21 yorum

  1. çok hoş renkleri var güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  2. palet çok tatlı gözüküyor ! :) güle güle kullan

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen ben bittim zatenn..😍😍 Teşekkür ederim canımcım😊

      Sil
  3. Renkleri çok güzelmiş, güle güle kullanın :)

    YanıtlaSil
  4. Güle güle sür canımmm 😃

    Bu arada bir iki üc mimmmmm.Mimlendin kiiiii😃 yaparsan sevinirim 😃

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canimmmm.. Mimlendim demeek😆 Tabiki en kısa zamanda yapacağım..😚

      Sil
  5. Çok beğendiğim renkler var içerisinde ama The Balm paleti şimdilik benim işimi görüyor. Onda da hem günlük hem de gece makyajı için uygun renkler var.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Doğru olabilir. Benimki sadece alternatif sunmak..😉🤗

      Sil
  6. Ayy çok tatlış renkler bayıldım buna :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende bayıldım hala ayilamiyorum canimm😉😂

      Sil
  7. Ayyy renkler beni benden aldııı :) Güle güle kullann :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canımmm. Bende şu sıralar aşk yaşıyorum bu renklerle..:))

      Sil
  8. Renkler çok güzelmiş gerçekten. Ben de parfüm almayı çok istiyorum, öneriniz var mı? Sevgiler...:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nasıl kokulardan hoşlandığınızı söylerseniz memnuniyetle yardım edebilirim..:))

      Sil