YVES ROCHER ALIŞVERİŞİM

by - Cuma, Şubat 03, 2017

Merhabalar sevgili arkadaşlar bir kaç gündür giremiyorum bloguma.  Malum okul işleri beni biraz zorluyor. Neysee onları bir kenara atııpp size Yves Rocher'dan aldığım ürünlerden bahsetmek istiyorum. Bildiğiniz gibi Fransa'dan ithal ürünler. İçerik olarak bitkisel içerikli olduğu belirtiliyor. Bu nedenle arada bir Yves Rocher'a uğruyorum. Son gittiğimde göz kalemi, oje ve BB krem aldım. Oje kullanmayı çok sevdiğim için her fırsatta mutlaka bir tane alıyorum. Huyum kurusun. Normalde göz kalemi çok kullanmıyordum ama renklerini beğendiğim için aldım. Tek tek ürünlerden bahsetmek istiyorum.


Ojeler; Öncelikle bitkisel içerikli. Yapısını, fırçasını çok beğendim. Kuruma süresi de çok uzun değil. Renk seçenekleri hoş güzel renkler. Zaten oje de başka ne isteriz ki. Kısa ve net kullanılabilir bir ürün. Beni aldığım 71 numarası. :) Fiyatı: 8 TL


Göz Kalemleri; Yumuşacık,ultra yoğun renkli ve sürümü kolay kalemler. Waterproof  bir ürün olmadığı için 5-6 saat kalıcılık beklememek gerekiyor. Sürünce 2 saat falan götürüyor. Ben dediğim gibi çok göz kalemi kullanmıyorum ama bu ürünü kirpik diplerime kullanıyorum artık. Ve renklerini sevdim gerçekten.Evde sürüştürüyorum iştee.:) Fiyatı:29.90 TL

BB Krem; Açıkçası beklentimin üzerinde olan bir ürün olduğunu gördüm. Tamamen deneme amaçlı almıştım. Ve gördüm ki doğal bitişli, kapatıcılığı yüksek, parlama yapmayan bir ürün. Güneş koruyucu özelliğe sahip değil. Ama kullanılabilir. Yanlız yağlı ve karma ciltler denemeden almasınlar. Çünkü  onlar parlama, sabitleme sorunu yaşayabilirler. Benden söylemesii..:) 
Fiyatı:29.90 TL
Şimdilik benden bu kadar. Umarım yazımı faydalı bulursunuz. Bana sormak istediklerinizi yorum olarak bırakırsanız seve seve cevaplarım. Herkese hayırlı Cuma'lar..:)

Ayrıntılı bilgi almak isterseniz...
BB krem, Ojeler( İnternet sitesinden bulamadım üzgünüm), Kalemler.. 

Bunlarıda Beğeneceğine Eminim

26 yorum

  1. gerçekten çok merak ettiğim bir bb krem :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben beğendim açıkçası deneyebilirsin canım..:)

      Sil
  2. güzel günlerde kullan, ojenin rengine bayıldım :)

    YanıtlaSil
  3. Güle güle kullan ojenin rengine bittim😍

    YanıtlaSil
  4. ojenin rengine bayıldım :=)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım bende bayıldım..:)

      Sil
  5. Herkesten farklı olarak kalemin rengine bayıldımmmmm 😃

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haha zevk meselesi sonuçta canımm ben hepsini beğendimm 💖😙

      Sil
  6. Ayy ben ojenin rengine bayıldım. Ne şık durmuş tırnaklarında 🙂 Güle güle kullan canım ❤️

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim daha iyisi senin olsun canımm:)

      Sil
  7. Güle güle kullan BB krem yorumunu bekliyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tabi ki en kısa zamaanda düşüncelerimi paylaşacağım..:)

      Sil
  8. Hazal'ım. Ben genç kızken siyah renk hastasıydım. Siyah oje olsa da sürsem derdim. Sanırım o zamanlar sadece pembeden kırmızıya kadar tonlar vardı. Ama şimdi her renk kullanılıyor. Sür, kullan kızım. Gençsiniz her şey yakışır size. Güle güle kullan canım. Sevgilerimle :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Siyah ojeyi ben de çok seviyorum ama şimdi alternatif çok olunca sadece siyahla kalmıyoruz ablacim. Teşekkür ederim canım benim 😙

      Sil
  9. Güzel günlerde kullan hepsini göz kalemlerinin renklerine bayıldım :)

    YanıtlaSil
  10. Guzel gunlerde kullanin, rengi cok guzel

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim çok naziksiniz gc🖒😊

      Sil
  11. Renkleri ne tatlı öyle,güle güle kullan😍

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim seve seve kullanırım..😅

      Sil
  12. Bende renkleri çok beğendim iyi günlerde kullan cici bak kendine :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim şeker şey sende iyi bak kendine..:)

      Sil
  13. BB kremi çok merak ediyorum ben de :) Hepsi de çok güzel görünüyor, güle güle kullanın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim izlenimlerimi paylaşacağım..:)

      Sil