GRATİS MART İNDİRİMİNDEN NELER ALDIM!!

by - Çarşamba, Mart 01, 2017


Merhabalar sevgili blogger arkadaşlarım . Dün eşimle biraz gezdik tozduk. Neyse bir de ne göreyim?! :) Ankara\ Sincan'a Gratis açılmış. Yani nihayet diyorum ve susuyorum. .:)) Her neyse eşimle alışveriş yapmayı çok seviyorum. Çünkü ne istesem alıyor. İstemesem de alıyor. :) Maşallah diyeyim de nazar olmasın.
 Ben Neler aldım? 



Gliss Keratin serisi şampuan.. Neden  aldım? Çünkü benim saçıma çok iyi geliyor. Taraklı da taraksız da 11.90 TL gibi bir fiyatı vardı. Almışken taraklı alalım dedik. Fazladan bir tarağım oldu. Eşim sağolsun..:) 
Gliss Şaç Bakım Maskesi.. Saçlarımı maskeyle desteklemek çok iyi geliyor saçlarıma. Yumuşacık oluyor.  Maske 
yi çok seviyorum. Fiyatı 17.90 TL
   Eklips saç tokası aldıımm. Saçlarımda çok şeker duruyor ya. İkili bir de. Hemen birini açıp kullandım tabi kii :)) Fiyatı 3.95 TL... 


Veee alışverişim yıldızı; 
Beauty blelnder makyaj süngeri.. Çook merak ediyordum. Eşime şakayla alıcam dedim ve  bir baktım ki sepette. Fiyatı 59.90 TL..
Umarım aldığıma pişman olmam. Bir süngere değer mi demeyin sakın. Durun yani daha yeni aldım. Hevesim kaçmasın ayy :))

Bunların toplamda 96 TL gibi bir fiyat oluyor. Amaaa beeenn bu kadar ücret ödemedim. Tam tamınaa 70 TL ödedim. Gratis kart ile ücret düştü. Bende anlamaadım nasıl düştü ama. Üzümü yedim Bağını sormuyorum arkadaşlar. Evveeett benim alışverişim bunlar. Öneri ve görüşlerinizi yorum olarak bırakırsanız çok mutlu olurum ve seve seve yanıtlarım. Hepinize mutluluk dolu günler diliyorum.. :)
Siz neler aldınız benimle paylaşabilirsiniz..

Bunlarıda Beğeneceğine Eminim

12 yorum

  1. Eşin bu ayda senin için caliscak galiba kuzum �� haha şaka saka sünger hariç fiyatları harika valla �� süngerede YORUMSUZ diyorum �� güle güle kullan

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sonuc olarak ben de onun ocin calisiyorum canim..:)) Sunger indirimli geldi o an inatla aldım işte. Ben de şu an yorumsuzum :)) fişe baktik 35 tl ye gelmiş

      Sil
  2. Güle güle güzel günlerde kullanınn :)

    YanıtlaSil
  3. Güle güle kullan canım, benim eşim de aynı sağ olsun :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne güzel bir durum değil mi:)) Bazen o beni biseyler almam için kandırıyor resmen😂😂

      Sil
  4. Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim seve seve kullanacağımdan emin olabilirsiniz:))

      Sil
  5. Güle güle kullan. Sevgiler...

    YanıtlaSil
  6. güle güle kullan, süngeri özellikle :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen süngeri kaç gün oldu alalı açmaya kıyamadım resmen..:))

      Sil