YAŞASIN FLORMAR!!

by - Cuma, Mart 03, 2017

Merhabalar hayırlı günler, hayırlı Cuma'lar sevgili arkadaşlarım. Çok sevdiğim, rengarenk olan Flormar markasından yaptığım alışverişimden bahsetmek istiyorum bugün size. Artık hepiniz biliyorsunuz kii tam alışveriş manyağı bir insanım. İndirimleri mutlaka değerlendiririm. Flormar'da geçen günlerde 3 ürün alınca %40 indirim oluyordu bende değerlendirdim tabi kii. Kaçar mı hiçç :))     Flormar markasının fırçalarını başarılı bulduğum için göz makyaj fırçalarını kaçırmadım. Zaten en pahalısı 10 TL gibi bir fiyattı indirimle daha da uyguna geldiler bana. Kaçırmadığım bir diğer ürün Flormar makyaj bazı. Hiç makyaj bazı kullanmadığım için ilk Flormar'da deneme fırsatı buldum. Bir kaç kez kullandım. Uygun bir zamanda mutlaka izlenimlerimi paylaşacağım. Merak edenlere duyurulur. ;)
 Gosh markasının toz mineral pudrasını kullanmak amacıyla puff aldım(sanırım adı böyle). 
Bunlara artı olarak bildiğiniz gibi Flormar renkli makyaj ürünleri yönünden çok zengin bir marka. Bunu bildiğim için o güzelim tekli farları kaçırmadım tabi ki ama resim çekerken unutmuşum. Bunu nasıl başardım bilmiyorum ama zaten Flormar farları anlatacağım yazımda göreceksiniz. Benim Flormar alışverişim böyleydi. Şu an da Flormar da %40 indirim varmış. Eksiğiniz varsa indirimi değerlendirin derim. Yorumlarınızı bekliyorum. 
Yaşasın İNDİRİMLER!! :)

Bunlarıda Beğeneceğine Eminim

22 yorum

  1. Güle güle kullan canım😊

    YanıtlaSil
  2. Flormar ürünlerini çok seviyorum. Güzel ürünleri kapmışsın :)) Güle güle kullan canım <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim hayatım. :) Kaçmaz benden:)) Yeter ki alışveriş olsun ee tabi bir de para olsun :))))

      Sil
  3. güzel günlerde kullan, ve yorumlarını bekliyoruz:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. En kısa zaman da yayınlayacağım canım benim. Renk kattınız ay bloguma.. :)

      Sil
  4. İyi günlerde kullan... Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım benim 💖💖

      Sil
  5. makyaj bazını ben de kullanıyorum fena değil ama aydınlatma özelliği çok yok

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Açıkçası ben makyaj bazını pek sevmedim sanki. Acaba yanlış mı kullanıyorum? Sen nasıl kullanıyorsun mesela? 🤔🤔

      Sil
  6. indirim bitmeden gitmeliyim ! :)

    YanıtlaSil
  7. Flormarın fari kalemleri ve alligi var bendede.Hepsi güzel canm benm.Güle güle süslen .💙😘

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim kuzuumm hep birlikte süslenelim diye bunları sizinle paylaşıyorum..:)

      Sil
  8. Peki makyaj bazından memnun musun ve fiyatı ne kadardır?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 40 gibi bir fiyatı vardı sanırım. Makyaj bazini tam deneyimleyemedim. Bugun bir kez daha kullanip yorumlarimi yazarim canim:)

      Sil
  9. Ablam da almış fırçalardan, çok severek kullanıyor ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de severek kullaniyorum canım benim. Gerçekten başarılılar..:)

      Sil
  10. güle güle kullan sağlıkla , sevgiler Hazal...

    YanıtlaSil