BENEFİT SPEED BROW (KAŞ SABİTLEME JELİ)

by - Cumartesi, Nisan 08, 2017

Merhabalar değerli blogger arkadaşlarım ve güzeller güzeli okuyucularım.  Bugün size Sephora maceramdan bahsedeceğim. Bugün normalde Gratis'e girip kendime bir şeyler alacaktım ama sonra bir anda kendimi Sephora mağazasında buldum. Vee kendimi kaybettim. Satış danışmanlarının ilgisi vs. insanı çok iyi hissettiriyor. Kaşımı bir güzel şekillendirdim. Kullandıkları kaş farı ve şekillendirme jeline hayran kaldım.
 Vee 140 TL gibi bir fiyatı olmasına rağmen de aldım. Aldığım kaş ürünleri Gimme Brow ve Ka Brow. Daha sonra eve geldiğimde fark ettim ki ablamın bana baya önceden verdiği 'Benefit Speed Brow' varmış. Ben normalde kaş maskarası hiç kullanmamıştım. Ablam verdi ama verdiği gibi duruyor. Allah bilir ne zamandan kalmış.  Şu an mağazada var mı yok mu bilmiyorum gerçekten. 70 liraya falan almış zamanında. Neyse denedim ve bu üründen de çok memnun kaldım. Benim kaşımın kuyruk kısmı nedendir bilmiyorum şekilsiz. Sürekli düşüyor. Sephora mağazasındaki kaş uzmanı kaş şekillendirici kullanmam gerektiğini söyledi.


Bu maskara kaşımın şeklini çok güzel ortaya çıkardı.
Tek tek kaşlarımı ayırdı, şekillendirdi.
Kalıcılığı da baya iyi.
Siz de kaşlarınızı şekillendirme konusunda sıkıntı yaşıyorsanız bu ya da herhangi başka bir ürün kullabilirsiniz. Deneyin derim. Ben çok sevdim böyle kaşlarımı. Yuppii çok seviyorum kendimi ayy :))
Çok yakında Gimme Brow, Ka Brow ve ayrıntılı Sephora alışverişimden bahsedeceğim. Bekleyin beni kızlaarr..:)
Fikir,görüş ve sorularınızı bekliyorum ve şimdilik kaçıyorum. Görüşmek üzere kızlar... 

Bunlarıda Beğeneceğine Eminim

9 yorum

  1. Bncede cok güzel olmus canm benm nerelerdesin sen özlettin kendini 💕😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canimmcimm ben de seni özledim valla ama artık buralardayim:)
      Okul işleri olduğundan pek bakamadım ya. Teşekkür ederimm yorumun içinn :)

      Sil
  2. Harika olmuş. Ama bayağı pahalıymış. Kaş şekillendiriciyi ilk kez duydum. Bu konuyu araştırayım çünk benim de bir kaşımın kuyruğu şekilsiz. :(

    Bu arada ÇEKİLİŞİME ve bloglarıma beklerim...

    makyajbox.blogspot.com ve berilcimcime.blogspot.com

    Teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederimm canım. Uygun fiyatlı ürünler de var kullanabilirsin onları:)

      Sil
  3. bende bu markanın kaş kalemini kullanıyorum , gayet memnunum ... sevgiler...

    YanıtlaSil
  4. 140 TL bana biraz fazla geldi ama ürün güzelmiş güle güle kullanın :) Takiptesiniz,sevgiler ♥

    YanıtlaSil