FLORMAR MAKYAJ BAZI ( PRİMER BASE)

by - Perşembe, Nisan 06, 2017

Merhabalar değerli arkadaşlarım. Neden bilmiyorum ama şu sıralar tembelliğim üzerimde. Yazamıyorum. Bir uyuşukluk aldı başını gidiyor. Ben sanırım bir ay önce falan bir flormar alışverişi yapmıştım ve bazı arkadaşlar makyaj bazı hakkında yazı yazmamı istediler. Biraz geç oldu ama sonunda yazabildim. Evet bugünkü konuğum Flormar Makyaz Bazı...
Size elimden geldiğince doğru bilgi vermeye çalışıyorum. Ben reklam amaçlı yazmıyorum. Bu nedenle yazıma güvenebilirsiniz. Ama unutmayın arkadaşlar! Cilt tipine göre ürünlerin etkisi değişebilir. Şimdi ürün hakkında yorumlarıma geçiyorum hemeeenn...
Öncelikle ben karma bir cilde sahibim . Aslında cildim çok kurudur ama alın ve çene bölgem yağlı bir yapıya sahip. Ürünü alırken sordum ve tüp cilt tiplerine uygun olduğunu öğrendim..
Ben ürünü ilk kullandığımda ilk nemlendirici uygulamıştım. Sonra primer uyguladım ve fondoten sürdüm. Heyy Allah'ımm.. O kadar kötü oldu ki fondoten ne sünger nede fırçayla yüze oturtamadım. İğrennçç durdu. Daha da kullanmam diye dedim. Ama sonra bir şansı daha hakkettiğini düşündüm. Nemlendirici uygulamadan kullandım primer ı. Vee bu kez sonuç başarılı oldu. Ardından bir kaç kez daha kullandım.. Sonuç yine mükemmel.
Açıkcası ben nemlendirici ile kullanmayın diyorum deneyimlerime dayanarak. Ya nemlendirici ya da primer.. İkisi bir arada olmuyor arkadaş...
Ürünü uygulayınca yüzü yumuşatıyor. Fondotenin uüze daha kolay yayılmasını sağlıyor. Yüzü nemlendiriyor. Herkes kokusunu beğenmiş sanırım ama ben o kadar da beğenmedim. Değişiğim sanırım..:))
Fiyatı 30 küsür liraydı.
Kullanmanızı tavsiye ediyor ve hepinize sağlıklı günler diliyorum...

Bunlarıda Beğeneceğine Eminim

15 yorum

  1. Bi haftadır bende grip olmuştum yazamıyordum.Sizin ki belkide bahardandır.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen öyle sanırım :) Bennim bahanelerrr :))
      Bu arada bloguma hoşgeldin canım.:)

      Sil
  2. bende bu ürünü çok görüyorum ama bir türlü almak kısmet olmadı, merak da ediyorum açıkçası, ama elimde blur var makyaj bazı olarak onu bitirince deneyebilirim ... ( bu arada blurdanda memnunum ) sevgiler... inşallah üşenmesem yazısını yazacağım:))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dene derim canım. :) Önerin için teşekkür ederim tatlım benim ben de blur denemeyi düşünüyordum..:) Artık en kısa zamanda..:)

      Sil
  3. Esse primer base parece ser muito bom!
    Adorei o post.
    Estou te seguindo de volta.
    Beijos. ♥

    Diário da Lady

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Thank you dear. You are so cute. Welcome to blogging
      <3

      Sil
  4. Çok fazla cilt ürünü kullanmadığımdan primer ürünlerini de denemedim. Akne problemleri yaşadığımdan benim cildime etkisi ne olur bilmiyorum ama aklımda kalsın.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Akne problemin varsa cilt ürünü kullanma canım. Yapacağın zaman da temiz içerikli bb krem alıp kullanabilirsin..:) Onlar sivilce yapmıyor. Ben öyle yapıyorum çoğu kez..

      Sil
  5. Güzel günlerde kullann :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol canım benim kullanıyorum valla mutlu mutlu:))

      Sil
  6. Bende yeni aldım bu ürünü. Nemlendirici yerine makyaj bazı kullanmanın daha iyi olacağını söylediler mağazada. Inşallah memnun kalırım ☺

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah memnun kalırsın canım. Hayırlı olsunn :)

      Sil
  7. Bu makyaj bazını geçen gün tesadüfen gördüm. Ne işe yarar bilmiyordum. Benim yüzümün de nemlendirmeye gerçekten ihtiyacı var

    YanıtlaSil