NİSAN FLORMAR ALIŞVERİŞİM

by - Salı, Nisan 18, 2017

Merhabalar arkadaşlar. Görüşmeyeli umarım herkes iiyidir.
Bugün size Flormar alışverişimden bahsedeceğim.
Bildiğiniz gibi geçtiğimiz haftasonu Flormar'da göz ürünlerinde %30 indirim vardı. Ben de bordo göz farı almak istedim ve bir palet aldım. Şimdi tek tek fiyat bilgisi vereceğim. Daha sonraki yazılarımda ise ürünler hakkında ayrıntılı incelemelerime yer vereceğim.
Flormar Loose Powder; Transparan olan rengini aldım. Bir çok kişi bu ürün hakkında olumlu yorumlarda bulunmuş. Alıp denemek istedim. Fiyatı:29.90 TL
Flormar Takma Tırnak: Ben seviyorum takma tırnak kullanmayı. Tırnaklarımı uzatmaktan daha mantıklı geliyor. Bu tırnaklara 10 TL verdim. Nasıllar hiçbir fikrim yok. Can sıkıntısından aldım diyebilirim.
Flormar 5'li Far paleti (06); Ben bu paleti çok sevdim. Pigmentasyon olarak iyi görünüyor. Bordo rengi için aldım. 
Fiyatı:26.90 TL ama indirimle 18 TL gibi bir fiyata düştü. 

Benim bugün kü yazım böyle. En kısa zamanda ürünler hakkında izlenimlerime yer vereceğim. Bir yere kaçayım demeyin sakın. 
Yorum ve görüşlerinizi bekliyorum. Merak ettiğiniz sorularınızı yorum olarak ya da mail olarak bırakabilirsiniz. 
Şimdilik hoşçakalıınn.. :)

Diğer Flormar alışverişim için ; Tık Tık
Flormar makyaj bazı incelemesi için ; Tık Tık
Avene alışverişim için; Tık Tık

Bunlarıda Beğeneceğine Eminim

42 yorum

  1. hepsini güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  2. Bana far hiç yakışmaz:(( Ancak siyah belki. Peki takma tırnaklardan memnun kaldınız mı?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Denemedim daha ama denediğim zaman mutlaka bilgilendiririm:)

      Sil
  3. güzel günlerde kullan ama purda yorumunu bekliyorum acilinden ... şaka bir yana minerali pudra arıyorum da kendime , sevgiler....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tabi ki canım ilk yazım bu olacak senin için :)

      Sil
  4. güle güle kullan canım ürünlerini

    YanıtlaSil
  5. Takma tırnak hiç denemedim ama merak da ediyorum kullanabilir miyim diye.Güle güle kullan canım benim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kullanıp resim paylaşıcam canım en kısa zamanda:)

      Sil
  6. Musmutlu günlerde kullan canım :)

    YanıtlaSil
  7. ayyyy takma ruh var mıııı flormarın beşlisi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bilmiyorum Deepciğim:) Yolun düşerse sor da biz de aydınlanalım :)

      Sil
  8. Pudrayı o kadar çook duydum ki hatta şans eseri dün flormarın sitesinde gezinirken ürün stoklarda yok yazısı dikkatimi çekmişti denedikten sonra lütfen ayrı bir yazıyla bize bildir,sevgileer :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tabi ki tatlım en kısa zamanda bilgilendireceğimm:)

      Sil
  9. hepsini güle güle kullan, far paleti çok uyguna gelmiş gerçekten....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet canım. Alırken mutlaka indirime denk getiriyorum bu tarz ürünleri.. :)

      Sil
  10. O kit é uma gracinha, adorei essas cores da paleta, são perfeitas!
    Beijos. ♥

    Diário da Lady

    YanıtlaSil
  11. Thank you dear.
    I'm kissing you biiiig too.🤗😘

    YanıtlaSil
  12. Ay Hazal kızım. Deep ne güldürdü beni :) Takma tırnağı kızım çok merak etti, hem konuşuyoruz hem de okudum ona yayınını. Far sürmeyi hep isterdim gençken ama makyaj yapmadım ben hiç. Çok terlerdi yüzüm. Sadece siyah kalem kullanırdım üst göz kapağıma. Şimdi zaten hiç yapmıyorum. Sizlerde görmek mutlu ediyor beni canım. Güle güle kullan tatlı kızım. Çok sevgilerimle :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım ablam :)) Deep her zaman ki Deep işte güldürüyor. Kızın için takma tırnak hakkında düşüncemi paylaşırım en yakın zaman da. Ben senin yerine de yapıyorum canım ablam sen merak etme..:)))

      Sil
  13. Güzel günlerde kullan canım :)

    YanıtlaSil
  14. Takma tırnağı hic kullanmiyorum uzatmayida pek sevmem zaten ama sen yap bakim yakisir sanaa canm 😘😊 baya iyiye gelmis fiyatlari iyi günlerde sür kullan 💕😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol canım benim :) Sana da yakışır ama bebiş var yapmaman yerinde bir davranış:)

      Sil
  15. merhaba!! Bin Maria and i´m from México nice blog dear!! Greetings from Mexico.
    gule gule!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Thank you for your Turkish comment, dear. I'm glad to meet you. Welcome my blog :) 😚😗🤗

      Sil
  16. Farmasi nasıl peki ondan hiç kullandınmı onla ilgili yazınıda beklerim ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Denemedim ama ilk fırsatta kullanıp izlenimlerime yer veririrm canimcimm:)

      Sil
  17. Adoro suas postagens e estou ansiosa para você postar mais. ^^
    Beijos. ♥

    Diário da Lady

    YanıtlaSil
  18. Canimm güle güle kullan ürünleri far paletini bende mi düsünsem güzel göründü 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok hoş renge sahip canım öneririm valla :)

      Sil
  19. Interesting products :) I've never seen them before :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haha..It can be because it is in Turkey.🤗😀

      Sil
  20. Pudrayı uzun bir süredir kullandım ve memnun kaldım açıkçası. Tavsiye ederim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım önerin için 😉

      Sil
  21. Flor mar ürünleri çok güzel 😊

    YanıtlaSil