PASTEL DAY LONG LIPCOLOR( KİSSPROOF)

by - Salı, Nisan 11, 2017

Merhabalar güzelliklerim. Bugün size ayıla bayıla kullandığım ve aldıktan sonra en iyi rujum olaannn Pastel Day Long 17 numaralı rujdan bahsedeceğim. Pastel bu rujlarla bu yıl adından baya söz ettirmişti. Alıp deneyince ne kadar haklı olduklarını görmüş oldum. 
Şu renginn asaletine bakar mısınızz.:) Ben doğal tonlarda rujları kullanmaya bayılıyorum. Bir çok markanın uzun süreli mat rujlarını kullanma fırsatım oldu. Hatta burada da The balm'ın mat rujunu da anlatmıştım.Bakmak isteyenlere Tık Tık..
 Ama hiç birinden bu kadar memnun kalmadım. Birincisi ruju dudaklarınıza sürdüğünüz zaman katman katman durmuyor. Yapış yapış bir his vermiyor.
Dudakları kurutmuyor. Gördüğünüz gibi doğal bir ışıltıya sahip. Şeftali tonlu bir ruj. Günlük hayatta çok rahatlıkla kullanılabilir.Bir çok rujda olduğu gibi ruj ortadan vs. kaybolmaya başlamadı. Gerçekten de uzun süre kalıcı. Hatta geçen günlerde pikniğe gittiğimde kullanmıştım ve o kadar şey yiyip  içtim. :)) Hala duruyordu dudağımda. Kötü bir tadı ve kokusu da yok. 

Ben bu ruju gönül rahatlığıyla tavsiye ediyorum. Kesinlikle pişman olmayacaksınız. Alın deneyin derim. Bir ton başarısız ruj alacağınıza bir tane Pastel Day Long ruj alın. Zarar etmeyin.. :) 
Fiyatı:21 TL
Benden bu kadar arkadaşlar. Ürünü tamamen sizlere fikir olsun diye paylaşıyorum. Umarım memnun kalırsınız. Yotum, eleştiri ve görüşlere her zaman açığım. Aşağı yazarsanız hepsini cevaplarım. Güzel günleriniz olması dileğiyleee..:)



Bunlarıda Beğeneceğine Eminim

30 yorum

  1. kesinlikle almalıyımmmmm , sevgiler .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence de all kaçırma harika bir ruj ve renk :)

      Sil
  2. ne renk amaa :) marilyn monroe da görse severdi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O kadarını bilemiyorum Deepcimm ������

      Sil
  3. Amei a resenha, esse batom é lindo demais!
    Beijos. ♥

    Diário da Lady

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Thank you dear. Welcome to the my blog.:)💓

      Sil
  4. Tatlımmm rengi cok yakismis sana bende cok begendim 💕💕💕 güle güle kullan

    YanıtlaSil
  5. Lovely posts! How can I have these products in Portugal?
    Hug.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. I really dont know. But I will search for you.🤗

      Sil
  6. Severek kullandığım bir ruj... Sevgiler...

    YanıtlaSil
  7. Merak ediyordum açıkcası. süpermişş :) güle güle kullan...

    YanıtlaSil
  8. Aguardo ansiosamente por novas postagens minha linda!
    Beijos. ♥

    Diário da Lady

    YanıtlaSil
  9. renk efsane :) yapısıda güzelmiş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen öyle dene derim yakışoır san da :)

      Sil
  10. Rengi çok güzel. Güle güle kullanın..

    YanıtlaSil
  11. Wow, this colour is amazing :)

    YanıtlaSil
  12. Dğal bir renk duruşu çok güzelmiş

    YanıtlaSil
  13. Bu seriyi hala deneyemedim :( Ama rengi çok güzelmiş canım mutlulukla kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim tatlimm. Ama denemelisin bence mutlaka ;)

      Sil
  14. Bu renk yakışmış sana,güle güle kullan.

    YanıtlaSil