PROFESYONEL CİLT BAKIMI YAPTIRDIM

by - Pazartesi, Temmuz 10, 2017

    Merhabalar arkadaşlar. Bugün size geçtiğimiz aylarda yaptırmış olduğum cilt bakımından bahsedeceğim.
  Öncelikle size cilt bakımı hakkında kısa bir bilgi vermek istiyorum. 
   Cilt bakımı; profesyonel ürünlerle, uzmanlar tarafından, cildin ihtiyaçlarına uygun derinlemesine bakım işlemidir.
   Cilt bakımı ile; akne, siyah noktalar, ciltte oluşan çeşitli sebeplerden kaynaklı  lekeler, ince çizgiler, komedon vs.. daha bir çok soruna çözüm bulabilirsiniz.
   Ben, cilt bakımını cildimde aşırı sivilcelenme olunca doktorumun önerisiyle; Ankara Lokman Hekim Hastanesinde yaptırdım. Başta biraz korkularım vardı, ama cilt sağlığım için yaptırmak zorundaydım. Şimdi gelin de neler yapıldığını anlatayım...
   Öncelikle yüzüme peeling  ve tonik uygulayıp; yoğun bir şekilde 30 dk. kadar sıcak buhar uygulandı. Daha sonra Uzman kişi tarafından yüzümdeki sivilce, siyah nokta vs. temizlendi. Yüz maskesi, serum ve ardından yüzüme nemlendirici krem ile masaj uygulandı. Başka ne yapıldı hatırlamıyorum, keza acıdan gözlerim kapalıydı :)
Cildim deki siyah nokta ve sivilce temizleme işlemi gerçekten de çook acı vericiydi. Ama ardından o kadar rahatladım ki; anlatamam. Yüzüm 2 gün kızarık kaldı. Bu sırada dışarı çıkmadım tabi ki. Ama cildinin nefes aldığını hissetmek mükemmel. İşlemden 2 gün sonraya kadar makyaj vs. yapmamam gerektiği söylendi. Ve sadece uyumadan önce doktorun verdiği yüz yıkama köpüğünü kullanmam söylendi. Ve ardında yağsız bir nemlendirici..
1 ay boyunca verilen  ilaçları düzenli olarak kullandım.Bu işlem ardından yine doktorun önerdiği akneli ciltler için olan bir güneş kremini kullanmaya başladım. Gün içinde bunu mutlaka kullanmam gerektiği söylendi. 
Bir aydır bu nedenle blog yazamadım. Tam anlamıyla cildim ve kendimle ilgilendim. :)
SONUÇ MU?
Gerçekten de şu an cildim çok daha iyi. Lekelerim büyük oran da azaldı. Siyah noktalarım şu anlık yokk:) Gözeneklerim eskiye oranla sıkılaştı. 
Hala doktorun verdiği temizleme köpüğünü vs. kullanıyorum ve çok memnunum. 6 ayda bir cilt bakımı yaptırmayı düşünüyorum. Dilerseniz yılda 1'de yaptırabilirsiniz. Bu tamamen cildinizin ihtiyacına bağlı. 
Cilt bakımını; 25 yaşından itibaren yaptırabilirsiniz.. Ben 22 yaşındayım ama doktor önermeden 25 altı yaşların yaptırmasını önermiyorum. 
Doktorun önerdiği ürünleri bir sonraki yazımda yayınlayacağım. Şimdilik benden bu kadar.  Soru ve görüşlerinizi yorum olarak belirtirseniz seve seve yardımcı olurum. 
Cildinizi sevin ve ona değer verin. 
Kendinize iyi bakıınn :)


( Destan yazdım resmen:)))


(Resimler alıntıdır)

Bunlarıda Beğeneceğine Eminim

62 yorum

  1. Lekelerim için ben de düşünebilirim . Ücretlendirme konusunda da bilgi verirsen seviniriz canım . Teşekkürler bu faydalı bilgiler için . Sevgiler 😘

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim ne demeekk :) Ben 120 TL verdim canım.

      Sil
    2. 1 seans için etkileri gerçekten iyisiyse fiyatı da oldukça iyi o zaman. Çok teşekkürler 😘

      Sil
  2. senin adına çok sevindim :) bende zaman zaman yaptırmayı düşünsem de , vaaz geçiyorum... neden bilmem ... paylaşım için teşekkürler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İhtiyacın olursa yaptır canım. Rica ederim...

      Sil
  3. Bende birkac kaz yaptirmistim uzun zamandir yaptirmadim. Memnun kalmana sevindim.

    YanıtlaSil
  4. Ne iyi yapmışsın ;) Oh misss :D

    YanıtlaSil
  5. Bakımlı cildinizle güzel zamanlar diliyorum size. Memnun kalmanız güzel.:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok sağol canım iyi dileklerin için 😗

      Sil
  6. Ne iyi yapmışsın Hazal'cığım, saçlar için güle güle kullan dendiğine göre cildin için de güle güle kullan diyorum.:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haha alemsin canimm çok teşekkür ederimm 😘

      Sil
  7. Sonucun basarılı olması cok ıyı bende adınıza sevindim :)

    YanıtlaSil
  8. İmm maraqlı yazı olub mən də düşünə bilərəm bu haqda

    YanıtlaSil
  9. İnsanın aynaya baktığında yüzünü pırıl pırıl görmesi çok güzel bir şey dimiiiii :)

    YanıtlaSil
  10. Bende çok istiyorum yaptırmak hem cilt bakım yaşım gelmiş bile geçiyor :)) Şu an doktorun verdiği ilaçları kullanıyorum.Hele şu iltihaplı sivilceleri atlatayım,yaş ilerledikçe sivilce izleri daha çok kalıyor birde onlardan da kurtulabilsek :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de atlatayım diye bekledim daha da arttı canım. Gidince onları hatta çıkmamış deri altındaki sivilceler dahi temizlendi 🤗

      Sil
  11. Kuzummm sen her halinle güzelsinnn kesin daha da güzel olmussundurr 😘😘😘 güle güle kullan cildini 😁

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haha sağol bebeğim. O senin kalbinin güzelliği. Seve seve kullanıcam cildini artık..😙

      Sil
  12. maşallah hayırlı olsuuuun :)

    YanıtlaSil
  13. Benimde ihtiyacım var kesinlikle ya fiyati da iyiymiş hakikaten Teşekkürler bilgiler için canım 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim tatlım ne demek yardımcı olduysa yazım. Ne mutlu bana😗😊

      Sil
  14. Ben de ara sira yaptiriyorum cok rahatlatiyor gercekten

    YanıtlaSil
  15. Bende merak ediyordum siyh nokta ve akne problemim var temizlendikten sonra yerlerinin izi genis genis kaldimi oni cok merak ettim acikcasi bende 22yasimdayim :) daha erken mi diyorsun bilemedim yaptirsammi bende

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hayır kesinlikle kalmadı gerçekten. Deri altında kabartı olan çıkamayan sivilceleri bile çıkarmasına rağmen hiç bir iz kalmadı. Sadece 2-3 gün kızarıklıklar kaldı. O kadar. Ben sana yaptirma diyemem. Doktorun önerisiyle olunca bir problem yok bence. Ben lisedeyken giden arkadaşlarımı biliyorum. :)

      Sil
  16. bir dönem bende düzenli olarak yaptırıyordum ama çocuklar işin içine girince kaldı cilt gerçekten daha sağlıklı nefes alıyor profesyonel cilt bakımından sonra,fiyat olarak iyi gerçekten memnun kalmana da sevindim....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol canım benim. Çocuklar olunca insanın hayatı değişiyor gerçekten..😊

      Sil
  17. Siyah noktalar için düşünmüyor değilim cilt bakımını, memnun kalmana sevindim canım :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol tatlım. Çok fazla siyah noktan varsa git derim. Ama çok değilse gerek yok 😘

      Sil
  18. Ne güzel memnun kalmışsınız. Cilt bakımı önemli bence de

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen öyle. Insani psikolojik anlamda bile etkiliyor..

      Sil
  19. Benim de böyle bir arınma işlemine ihtiyacım var :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Her bayanın olduğu gibi canım. Uygun bir zaman da sen de yaptırırsın belkii :)

      Sil
  20. çoook iiyiymiş bu aklıma yattı. Artık üni bitince yaptırırım. ahahha

    YanıtlaSil
  21. Çok iyi yapmışsın canım.. Ama o burun kenarlarını sıkarlarken ben dişlerimi sıkmaktan bir hal oluyorum. Aslında 6 ayda bir yaptırmak bence de kesinlikle gerekli...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen canım. Ben de dişlerimi çook sıktım. Çıt çıkaramadım acıdan :)) Hatta uygulayan uzman bile şaşırdı :))) Ben o sıradaa Allah'a dua ediyodum. Kendimi kaybetmişimm :))))

      Sil
  22. Memnun kalmana sevindim. Benim burun kısımda biraz cillerim var ama sivilcem yok olmasa bile bakım cilt temizliği önemli her zaman :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen öyle canim😙 Herkes çil istiyo. Moda 😅

      Sil
  23. Cilt bakımı çok önemli tabi.Bizler de rutin olarak cildimize bakmayı öğrenmeliyiz bence.Uyumadan önce ve sabah uyanınca mutlaka cilde bakımlar yapılmalıdır.Sevgilerimle :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen. Çok doğru söylüyorsunuz.:) Teşekkür ederim ekledikleriniz için..

      Sil
  24. Benimde düşündüğüm bir şeydi. Sen böyle yazınca uygulamaya geçmem gerektiğine kanaat getirdim. Bakımlı bayan olmak başka şey,güzel şey vesselâm:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen canimm. Insan kendisini iyi hissediyor 😘😗

      Sil
  25. Sonuçlara göre fiyatı çok çok iyi mutlaka yaptırmalıyım, teşekkürler canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim bitanem. Eğer ihtiyacın varsa yaptır tabi kii

      Sil
  26. Günes lekelerim haric cilt sorunum yok. O yüzden biraz üsendigim bir konu profesyonel bakim 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O zaman bosver canım. Daha çok problemli ciltler tavsiye etmeli. Ama yılda 1 kez yaptırın diyo doktorlar😗😘

      Sil
  27. Ben de yaptırmak istiyorum ama bir türlü cesaret edemiyorum. güzel bir yazı olmuş. aklımdaki pek çok soru işaretine cevap oldu. teşekkürler.. :)

    YanıtlaSil
  28. Ben ilk cilt bakımımı 27 yaşında düğünümden önce yaptırmıştım. Sanıyordum ki yatacağım kremler sürecekler, bebek gibi hissedeceğim kendimi. Cildimin çok bozulduğu bir dönemde gittiğim için o sivilce sıkma aleti bir canımı acıttı bir canımı acıttı, gözlerimden yaş geldi. Bakımdan sonra suratım kıpkırmızı ve harita gibiydi. Neyse ki iki gün sonra geçti. Sonra cildimle ilgili insanlardan iltifat aldım. Arada yaptırmak cilde nefes aldırmak için gerekli.

    YanıtlaSil