VOLCANİC PORE 1STEP BUBBLE CLEANSİNG (VOLKANİK KÜLLÜ TEMİZLEME KÖPÜĞÜ)

by - Cuma, Temmuz 14, 2017

Merhabalar arkadaşlar. Bildiğiniz gibi bir önceki yazımda cilt bakımı yaptırdığımdan bahsetmiştim.( Göz gezdirmek için Tık Tık) Bir sonraki yazımda doktorun önerdiği ürünlerden bahsedeceğimi söylemiştim.  Bu nedenle bugüün Volcanic Pore 1Step Bubble Cleansing' den bahsedeceğim. ( Ne uzun bir adı var demii :))
Kısaca ürün hakkında bilgi vereyim size...

İçeriğinde bulunan volkanik kül sayesinde, gözenekler biriken keratin ve kirleri etkin bir biçimde temizlemeye yardımcı, köpük formunda olan bir üründür. Sadece makyaj kalıntılarını ve gözeneklerdeki kirleri temizlemekle kalmaz, hassas ve yağlı ciltlere de yumuşak ve taze bir görünüm kazandırır. Ürün Kore ürünüdür. Tamamen doğaldır.
Ürünün  vaatleri böyle ve kesinlikle severek kullandığım ve cildimin temizlendiğini hissettiren bir ürün. Vaatlerini kesinlikle yerine getiriyor. 


Peki ben bu ürünü nasıl kullanıyorum?
Eğer cildimde makyaj varsa önce onu temizliyorum.
Daha sonra temizleme köpüğünü elime alıp yüzümün her yerine ve çene altına masaj yaparak uyguluyorum.
1-3 dk. yüzümde duruyor toplamda. Sonra ılık suyla duruluyorum. 
....Veee ohhhh....
..MİSSS..
Bu ürünü nereden temin edebiliriz?
Ben bu ürünü Ankara Lokman hekim hastanesinden aldım. Bitince tekrar ordan almayı düşünüyorum. Ama bazı internet sitelerinde olduğunu gördüm. Botanik Ecza satış sayfasında bulunuyor. Henüz eczanelerde bulunmuyor sanırım. 

Bu ürünü kullandığımdan beri yüzümde sivilce, siyah nokta oluşmadı.  Cildim gün boyu nemli ve temiz oluyor. 
Eğer siz de benim gibi cilt sorunları yaşıyorsanız, ve yağlı bir cilde sahipseniz; sizlere kesinlikle bu ürünü öneriyorum. 
Mutlu, huzurlu ve sağlıklı kalıınn..:)
Ürün ile ilgili soru ve görüşlerinizi gönül rahatlığıyla belirtebilirsiniz..

Her türlü yardımcı olmaya çalışırım..

(İlk görsel alıntıdır.)

Bunlarıda Beğeneceğine Eminim

43 yorum

  1. Bulursam alıcağım bir ürün kesinlikle o zaman. Güle güle kullan canım ☺️

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gönül rahatlığıyla kullanabilirsin canım. Teşekkür ederim :)

      Sil
  2. Yanıtlar
    1. Alırım sana kuzum söylemen yeterli :)

      Sil
  3. Çok ilginç gerçekten dağlardan gelen volkan külü mü var içinde? Süpermiş:))Güle güle kullan canım. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen öyleymiş. Bu koreliler her şeyin en ilgincini yapıyorlar gerçekten :))

      Sil
  4. Interesting beauty product. We keep in touch. xx

    YanıtlaSil
  5. Güzel bir ürünmüşşş ;) denemek lazım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bana dermatolog önerdi ben de sana öneriyorum canım :)

      Sil
  6. Güzel bir ürün. Denemek lazım.Öneri için teşekkürler:)

    YanıtlaSil
  7. Bende eczanede hic gormedim merak ettim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben hastaneden temin ediyorum canim. Yakin oldugu için..

      Sil
  8. Çok merak ettim bu ürünü, Kore üürnlerinden başarısız olanı görmedim daha zaten :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de kore ürünü olduğunu yazımı hazırlarken farkettim. Ne yalan söyliyim 😘

      Sil
  9. Harikaymis denemek isterim 😍

    YanıtlaSil
  10. Farklı bir ürünmüş, paylaşım için teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  11. bunu süren fotodaki koreli gibi güzelleşiyo muuuu :)

    YanıtlaSil
  12. Etkileri baya güzelmiş özellikle siyah noktalarım için denemek istiyorum :) Harika bir yazı olmuş canım, emeğine sağlık <3 :)

    YanıtlaSil
  13. Bana çok iyi gelecek bir ürün :)

    YanıtlaSil
  14. Vaatlerini yerine getirdiğine göre almaya değer. Teşekkürler ürün tavsiyesi için canım 😘

    YanıtlaSil
  15. Çok güzel bir yazı olmuş tatlım emeğine sağlık, Güle güle kullan 😊😊

    YanıtlaSil
  16. Hiç denemedim merak ettim simdi 😊

    YanıtlaSil
  17. Kore kozmetiğine güveniyorum, daha rahat ulaşılabilecek hale gelse keşke :)

    YanıtlaSil